• Rosseland

    Bröstförstoring

    Har precis varit på konsultation här i Norge, där jag ska operera mej...

    Blev lite besviken faktiskt, för läkaren där sa att jag bara kan operera in 250cc max!! för jag har tydligen inte plats för mer :( Är 165 cm lång, väger 52kg och har la a-kupa nu. Men jag vill ha lite mer tror jag, är rädd för att det inte kommer synas elr bli nån skillnad *ledsen* Mkt pengar för att det inte blir skillnad...

    Kan man begära mer, fast än han sagt att det inte går med mer?

    Snälla hjälp... är verkligen ledsen. :(

  • Svar på tråden Bröstförstoring
  • JBB

    Har för mig att 250cc är mycket, så du behöver inte vara ledsen över att dom inte kommer synas. Hur stora bröst hade du tänkt dig att ha?

  • 090208

    Jag ar 178 cm lang, vager 68 kg och har a-kupa. Om inte jag ser okvinnlig ut sa gor val inte du det heller...
    Neeej, OT OT OT! Ska lamna dig ifred.
    Lycka till.


    Rosseland skrev 2008-11-19 20:22:00 följande:
    Är 165 cm lång, väger 52kg och har la a-kupa nu.
  • Rosseland

    Njae, 250 e inte så stort, dom flesta sätter in 300-350 när dom har min storlek på brösten...

    Hade la tänkt en liten c-kupa. Han sa att d blir en b, så jag vet inte hur jag ska göra... hmmmm.

  • Sebastiána

    B är ju en normal kupstorlek så det tycker inte jag är så litet. Jag har B själv och är nästan 10 cm längre och väger 10 kg mer än du så B-kupa hade nog sett riktigt bra ut på dig. Det är inte alltid kul om man efter operationen bara blir ett par bröst. Det ska väl se naturligt ut?!

  • Rosseland

    Absolut att det ska se naturligt ut! Det är det som är viktigast för mig, men om jag lägger så mkt pengar på en operation så vill jag att det ska bli skillnad. Att det märks.
    Men grejen är att rätt mkt av inlägget försvinner i kroppen när man lägger det bakom muskeln som jag ska göra. Så därför vill jag ha lite mer än vad han sa, annars känns det lite synd. :(

  • JustMeAndMyLove

    Du kanske kan gå till några andra läkare bara för att få en andra åsikt? :)

    smyger med en fråga till dig också:
    Jag har själv funderat på bröstförstorning men läste någonstans att det måste göras om var 10 år. Stämmer verkligen det?

  • elsi

    Rosse----ta 2x 250cc ris, (2.5 dl )stoppa det i plastpåsar eller i avklippt fötter från strumpbxor, knyt och stoppa den i bh'n, Då få du en uppfattning på hur mycket 250 är.

    Att en kirug säga att du ha inte plats på mer kan betyder på storleken på din bröstkorg kroppsform mm, Vara inte rädd att diskutera det. Prova 260 eller 270.. det gör stor skillnad,
    Prova 245 också..

    Just me.... det är inte alla som måste byta efter 10 år nu för tiden.

    Kolla tråd Bröstförstoring 13 oxå...

Svar på tråden Bröstförstoring