• SidenRos

nu är det inte lång tid kvar :D

hej alla vill bara skriva av mig nu. börjar bli lite nervös. nu är de inte lång tid kvar mindre en 3 veckor den 6 December gäller det. shit vad man längtar men endå blir det nervöst :D det enda jag hoppas på nu är lite snö vill så gärna ha snö men det kommer nog inte bli så men hoppas kan man endå göra:D

• Svar på tråden nu är det inte lång tid kvar :D
  • gustafmatilda

Vad roligt för er! Lycka till med de sista förberedelserna! Håller tummarna för att ni ska få er snö - vart i landet bor ni/ska ni ha bröllopet?

• SidenRos

tack så mycket :D vi bor i stockholm så snö kan bli svårt men jag hoppas:D

• Augusti2010

Jag befinner mig på sydligare breddgrader än Stockholm, och här snöar det just nu! Inget är omöjligt =) Hoppas ni får ett vitt bröllop. Lycka till!

• SidenRos
    Augusti2010 skrev 2008-11-19 13:52:06 följande:
    Jag befinner mig på sydligare breddgrader än Stockholm, och här snöar det just nu! Inget är omöjligt =) Hoppas ni får ett vitt bröllop. Lycka till!
    jasså då kanske man kan hoppas då:D hehe blir så fint med snö jag älskar det:D
  • JBB

Vad kul att du ska gifta dig på Finlands nationaldag
    Du ska se att allt kommer gå jätte bra, lycka till med dom sista planeringarna innan den stora dagen

• gustafmatilda

Det snöar i Linköping också, så det är ju inte omöjligt ;)

• SidenRos
    JBB skrev 2008-11-19 14:28:42 följande:
    Vad kul att du ska gifta dig på Finlands nationaldag Du ska se att allt kommer gå jätte bra, lycka till med dom sista planeringarna innan den stora dagen
    hehe aa =) jag hoppas att de gör det ... lycka till med allt själv :D
  • JPerlestam

Hej Sidenros! Inte långt kvar här heller, vi gifter ju oss oxå den 6 dec! Snö i Malmö vågar jag inte ens hoppas på utan jag håller istället tummarna att vi ska slippa regn o blåst som brukar vara vårt klassiska vinterväder!

• SidenRos
    JPerlestam skrev 2008-11-19 14:47:16 följande:
    Hej Sidenros! Inte långt kvar här heller, vi gifter ju oss oxå den 6 dec! Snö i Malmö vågar jag inte ens hoppas på utan jag håller istället tummarna att vi ska slippa regn o blåst som brukar vara vårt klassiska vinterväder!
    ja juste :D jag får hålla tummarna för er att ni slipper ett sånt väder. vi brukar inte heller ha snö här förns i januari om man har tur... men hoppas kan man göra=) men ni får lycka till är ni klara en eller har ni mycket klart?
  • JPerlestam

Vi har mycket klart men ändå saker kvar, filar på festprogram, den sista alkoholen ska inköpas, löshår göras, vigselsamtal mm. Men jag känner mig inte alltför stressad ändå. Själv då? =)

• enkeli84

Jag gifter mig nästa lördag, och idag snöade det så det är vitt ute! Hoppas det håller sig till nästa vecka, och även veckan efter det =)))

• JPerlestam

Oooh, vad avundsjuk jag blir! =)

enkeli84 skrev 2008-11-19 20:37:40 följande:
    Jag gifter mig nästa lördag, och idag snöade det så det är vitt ute! Hoppas det håller sig till nästa vecka, och även veckan efter det =)))
  • SidenRos
    JPerlestam skrev 2008-11-19 17:23:22 följande:
    Vi har mycket klart men ändå saker kvar, filar på festprogram, den sista alkoholen ska inköpas, löshår göras, vigselsamtal mm. Men jag känner mig inte alltför stressad ändå. Själv då? =)
    okej inte så mycket då=) skönt... jo vi har kvar att göra. skriva plaseringen av gästerna och sen att handla in maten som vi gör den själva men de e ju nått som får göras sist... men annars är det så gott som klart:D
Svar på tråden nu är det inte lång tid kvar :D