• Muggis

stövletter/kängor/stövlar till vinterbrud

Hej!

Jag undrar om det finns någon som vet vart man ska leta efter vita stövletter/kängor av lite mormorsmodell för ett vinterbröllop. Det verkar vara helt omöjligt att hitta vore verkligen tacksam för svar!

Vänliga lätt desperata hälsningar vinterbruttan

• Svar på tråden stövletter/kängor/stövlar till vinterbrud
  • celtic

Jag köpte mina på www.dansshopen.nu kolla under brudskor på webshopen. Jag hade sån himla tur att de hade råkat skriva inköpspriset 800 kr på hemsidan när jag beställde dem så jag fick dem för de priset. Nu kostar de ca 2000. Dyra men superfina! Vet att de säljer ngt liknande på Bröllopsbutiken på St Eriksgatan i Stockholm men de var inte billigare där.

• C H Lucia 2008

Antar att du menar stöveln Yolanda?? Dom är verkligen superfina. Men Celtic, när ska du gifta dig?? För då kanske jag kan få köpa dina?

• celtic

Jag gifter mig den 14/2 2009. Ska tänka på det, hade tänkt lägga ut dem på tradera, men skönt att slippa det ijuförsig.

• Muggis

Hej igen!

Ja, det är lite väl dyrt för ett par skor som bara ska användas 1 gång men i värsta fall får man väl slå till! Tack snälla för tipset. Jag har också hittat en länk som heter www.duosheng.ch som verkar ha superfina skor men jag har itne fått ngt svar från dem ännu. Jag är självklart också intresserad av att köpa dina skor då du använt dem men inser att jag inte var först!

• shakynose

Jag målade ett par skinnkängor vita när jag tog studenten. Om inget annat funkar så...

• Curly redhead

Stövel modell Yolanda finns även på ateljé VIP i Göteborg. Hade mycket väl kunnat tänka mig att köpa dem om jag haft en kortare klänning, mina skor kommer inte att synas så det blir svarta stövlar till och från kyrkan, den 14/2 och vita sidenskor från Rainbow på festen, dessa skor kan man färga sedan så kan jag ha dem även i framtiden!

• Mumriks blivande fru

Jag har hittat flera par på Ebay. Jag tänker själv prova att köpa där. De jag hittat har snörning hela vägen fram och en ganska låg klack, helvita :)

• Luucie

Såg jättesöta på HM faktiskt. Lite gräddvita kängor med kilklack och knytning med satängband.

Svar på tråden stövletter/kängor/stövlar till vinterbrud