Kul att det fanns fler
Vi gifter ossi 25 juli i svergie. Nu bor vi i sverige sen ca 4,5 år tillbaka. Vi bodde oockså i Oslo området flyttade flera gånger så det blev på lite olika ställen men inte alltför långt utan för Oslo. Min sambo är från norge men bodde här i sverige några år under barn och tånåren flyttade tillbaka med fam när han var 18 och 2 år senare flyttatde jag dit. Jag saknar facktiskt att bo där, ju längre tid det går så kan jag känna mer å mer att jag skulle kunna tänka mig att flytta tillbaka, nacktdelen för oss var nog att vi aldrig hittade någon riktig umgängeskretts var mest med hanns föräldrar och det blev liksom inte samma sak som att ha en någon i sin egen ålder
Ja det var lite kort om oss och våran tid i Norge är där med jämna mellan rum och hällsar på svärföräldrarna.
Har börjat funderat lite på vad man kan ha i fetshäftet och har hittat en hel massa på sv men det skulle vara kul att ha lite norska sånger mm i men kommer liksom inte på något, det enda jag kommit på är en ordlista på sv/no. Sen har vi pratat lite om in och utgångsmsik har lyckats hittat en sida med lite norsk kyrko musik men det finns säkert mer.
När ska ni gifta er, blir det i Oslo eller i sv?