ngn som har tips på en bra och hyfsad billig fotograf i stockholm?
behöver hitta en bra fotograf. Vet inte riktigt vad som är bra och dåligt? ngn som har lite tips eller kan rekomendera ngn?
behöver hitta en bra fotograf. Vet inte riktigt vad som är bra och dåligt? ngn som har lite tips eller kan rekomendera ngn?
Ok , nu blir jag också intreserad=) Vad kostar du då? har du någon hemsida?
Proshk, måste bara fråga. Om du tar 2500kr för en fotning som jag tror du skrev i en annan tråd, hur mycket ska du då ta för att flänga mellan skåne till Sthlm? Var är du baserad? För om du är det i Skåne borde det ju vara billigare för TS att finna en amatör i Sthlm...
Jag rekomenderar gärna vår fotograf Alexander Wilén, www.fotobyalex.se Han är duktig, engagerad och mycket prisvärd enligt oss
beror ju på budget.... vi har kikat på Lindisima, Ozdeleau och erika gerdemark i stockholm...
Kolla gärna www.kongsmark.se, Sigtuna
hon är jätte duktig 110% engageradoch mycket prisvärd
Vi fick enbart betala 5.500 kr for album med 20 sidor
Veronika
Vi anlitade också Kongsmark och hon är toppen!
Otroligt engagerad, bra bilder och jag tycker att vi fick det lilla extra i hennes service!!
/Caroline
Bröllopsproffsen.com och då får dessutom 2 fotografer :=)
www.lindisima.se har vi bokat Finns säkert billigare men hennes bilder är enastående tycker jag.
tack för alla svar :)
Vi hade Johanna Lundberg: www.johannalundberg.net och blev supernöjda! Bilderna blev väldigt vackra och personliga...