inbjudningskort från vistaprint?
nån som beställt inbjudningskort från vistaprint?
vad tyckte ni om de??
nån som beställt inbjudningskort från vistaprint?
vad tyckte ni om de??
puffar undrar desamma...
Jag köpte brosyrer som jag gjorde till inbjudningskort. De blev fina, men papperet var lite för tunnt. bild finns i mitt galleri.
Köpte visitkort därifån, de blev skitkassa i trycket. Jag skrev och klagade och då skickade dom nya direkt...det blev alltså bra till sist, men det gäller alltså att se till att ha gott om tid
det blir ju så mycket billigare att beställa härifrån än att göra egna som vi först tänkt!!
mja...vi kommer "hotta" upp de lite iallafall för att göra de mer passade för vårt färgtema och så ska vi fästa små kort i som kommer hänga som vi ska skriva en liten vers om att vi önskar oss ett resebidrag...
mja...jag får tänka lite på detta...
Hej!
Jag beställde inbjudningskort från Vista Print till min 30 års fest. De lockade med 10 gratis så jag gav mig in på hemsidan och designade enkelt mina inbjudningskort precis som jag ville ha dem. Korten var jag jätte nöjd med, riktigt bra kvalitet (den sort jag valde iaf) med fina färger. Men det här med gratis är ju förstås en bluff. När man kommer till typ sista steget i sin beställning får man välja leveranstid. Det fanns fyra att välja mellan tror jag. Snabb: typ 2-3 dgr, mellan 7 dgr, långsam 14 dgr och superseg typ 3 veckor. Att ta snabb kostade en rejäl slant (200 kr) trots att vikten på korten inte alls är mycket. Jag hade hyfsat gott om tid o tog 14 dgr, det kostade ca 70 kr har jag för mig. Att beräkna frakten innan man bestämmer sig är mer eller mindre omöjligt. De har ingen svensk kundtjänst utan hänvisar till en mailadress i utlandet. Jag betalade med kort och allt gick bra. Detta alternativ till inbjudningskort är alltså både positivt och negativt enl mig.