• anja1661

fotograf...lite tur ska man väl ha oxå

vet ni vad jag gjort!? hittat en fotograf!!!

vi skulle först inte ha någon då det kostar sååå mycket. vi vill hellre lägga pengarna på vår fest!

MEN, jag kände ändå att jag ville ha en fotograf så jag började småkika lite efter nån för att se om priset gick att pruta på! heheh...

hittade en tjej som gör porträtt som ska ta våra bilder...GRATIS!!! eftersom hon inte gjort några bröllopskort så erbjöd hon sig utan kostnad!!! det enda hon ville ha i gengäld var att vi fixar transport åt henne och att hon får lägga ut bilderna på hennes hemsida!

hur bra e inte detta!!!!????
    gissa om jag e glad nu!!!!!

• Svar på tråden fotograf...lite tur ska man väl ha oxå
  • Mrs Mommy

Vill höjja en liten varnings flagga!

Titta om hon verkligen kan sin sak.
    Har läst om flera här inne som "snålat" på fotografen och efteråt blivit jätte bevsikna på resultatet.
    Man får inte en andra chans att ta om bröllopsfotona

• DanKat

Grymt bra, bara ni är beredda på att det i värsta fall KAN bli så att alla bilder blir dåliga... men om ni är beredda att ta den risken så var det verkligen ett fantastiskt fynd!!

• anja1661

japp, eftersom vi inte hade tänkt ha någon fotograf alls från början så e vi grymt nöjda med detta!! så även om bilderna blir dåliga, vilket jag inte tror då hon är porträttfotograf, så kommer vi känna oss nöjda! det e ju en chansning, men en gratis sådan!!!

• MissMarilyn

Det är bara å Gratta =) Jag menar, om ni inte har tänkt att ha en fotograf från början så är ju detta kanon. Dessutom har hon säkert något slags bildsinne. Sen måste ju en nybörjare starta någonstans! =) Så ni gör ju tjänst gentjänst =)

Lycka till! =)

• Comfortably numb

jag skulle ge en liten slant ändå... nån symbolisk summa eller en liten present som uppskattning

Svar på tråden fotograf...lite tur ska man väl ha oxå