• celtic

Tips på bra gärna billig sömmerska i Stockholm?

Behöver som rubriken säger tips på ngn bra sömmerska/skräddare som kan sy in min klänning. Någon som vet ngn duktig och inte jättedyr?

• Svar på tråden Tips på bra gärna billig sömmerska i Stockholm?
  • celtic

Tack för tipset ska genast kolla upp! Någon fler som kan rekommendera en sömmerska, så jag kan jämföra lite priser? Vad har ni betalat för att sy in era klänningar?

• Humlanhubbe

åå..jag var hos en superbra sömmerska runt S:t eriksplan,ska försöka minnas namnet bara..hmm..För att lägga upp min klänning (som var i 5 lager) och ångstryka den tog hon 1000kr.Hon hette Annika iaf o fanns på en smågata i närheten av karlbergs station..Ska leta fram namnet ur minnet o återkommer =)

• Humlanhubbe

Ett tips i väntan på mitt minne :-P är att ringa till Söders högtidskläder,det var där jag fick hennes nummer!

• Rosenpetunia

På Bridehouse i Huvudsta centrum hittar du en väldigt duktig sömmerska. Dessutom är det otroligt billigt hos henne, och absolut inte på bekostnad av kvalitet.
    Det är bra att ringa och boka tid hos henne, hon har en hemsida där du hittar kontaktinformation.

Lycka till!

• celtic
    Rosenpetunia skrev 2008-11-05 21:18:55 följande:
    På Bridehouse i Huvudsta centrum hittar du en väldigt duktig sömmerska. Dessutom är det otroligt billigt hos henne, och absolut inte på bekostnad av kvalitet.Det är bra att ringa och boka tid hos henne, hon har en hemsida där du hittar kontaktinformation.Lycka till!
    Tack så mycket, hade ingen aning om att det fanns en brudaffär i Huvudsta centrum, har ändå hängt mycket där i min ungdom :)
Svar på tråden Tips på bra gärna billig sömmerska i Stockholm?