• WifeJune2009

Fotograf i Värmland/Sunne trakten

Hej!

Vi är på jakt efter en duktig fotograf för vårt bröllop i Sunne/Värmland nästa år, där vi får en egen cd rom skiva med oss efteråt. Någon som har några tips och råd på bra kontakter så är jag mkt tacksam!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-29 22:30
    Hej! Tack, vi har redan varit i kontakt med henne - men är redan bokad! ; (

• Svar på tråden Fotograf i Värmland/Sunne trakten
  • Myrmor

Läste häromdan om en duktig fotograf från torsby.. ska kolla om jg hittar det!

• iddeli

Jag skulle varmt rekomendera Mia Petzäll - viewmorepics.myspace.com/index.cfm&friendID=90462457&albumId=0- - som är både väldigt duktig och trevlig! Jag vet inte hur mycket erfarenhet hon har på just bröllop, men jag vet att hon gör det. Kontakta henne! Det har gått väldigt bra för henne på sista tiden, då hon har varit iväg i Madrid osv.

Annrs finns det en Ky-utbildning i Sunne med inrikting Fotografi/Digital bild. Några av dem som går där är riktigt duktiga! Kontakta skolan och be dem kolla om någon elev är intresserad. Sen kan du ju be den eleven visa sin portfolio, så du vet vad du får. Är det i juni du ska gifta dig? Andraårseleverna har slutat då, men förstaårseleverna går inte på lov förrän midsommar. www.brobygrafiska.se Kontaktpersonen är Peter Norén.

Annars så har inte Sunne så mycket mer att erbjuda vad jag vet (om man inte vill ha de där traditionella bilderna)

Lycka till!

• WifeJune2009

Tack så mkt! Ska kolla upp Mia. Tack för länken.

Har provat sökt en fotograf som heter Olga som är namnet nr 1 i Sunne enligt många jag snackat med. Men Olga var lite svår för oss då vi inte bor i trakten och bara kan komma till Sunne på helger, då hon jobbar i veckorna (det verkade inte diskuterbart). Får se om det kan bli förhandlingsbart vid senare kontakt.

Som sagt, stort tack.

• WifeJune2009

Helena Henriksson har vi varit i kontakt med samt en Helena Dahlgren, som också är upptagen. Tyvärr, grymma foton på deras web sidor. Tips för andra!!

Svar på tråden Fotograf i Värmland/Sunne trakten