Måste man känna så?
Hej på er alla!
Är lite förvirrad just nu och tänkte skriva av mig och hoppas på att någon därute kan dela med sig av råd eller tankar.. :)
Har varit i förhållanden sen evigheter tillbaka, ena seriösa efter det andra. Har nog haft en tendens att vara "kär i kärleken" och börja det ena efter det andra.. är singel nu igen, och har njutit av varenda dag men samt så är jag redo för det där förhållandet som förhoppningsvis håller livet ut. Hade inte räknat med att träffa någon nu. Det är en kille på jobbet som jag har blivit intresserad av. Han har varit intresserad ett tag nu, men då jag är rätt nybliven singel så var jag lite försiktig. Det är jag nog än. Så, till "problemet"... denna kille har en underbar personlighet, vi har haft daglig kontakt på jobbet och även utanför i ca 2 månader nu. Han är bra på alla sätt och vis. Han är dock inte min "typ" utseende-mässigt. Helt tvärtemot vad jag brukar falla för. Har samt tendens att falla för lite tillbakadragna "tuffa" killar (ni fattar vad ja menar), men tyvärr så är dessa killar svåra hantera efter en tid och jag vill bara vara med någon som inte är rädd för att visa känslor och ser på ett förhållande som mig.
Vilket denna kille verkar göra, han är inte rädd för att visa vad han känner och tycker och vad han vill. Jag är attraherad till han, kanske inte från början, men ju mer jag lär känna honom, desto mer tycker jag om honom. MEN, jag har inte den där "WOW" känslan, trots att jag känner NÅTT! Men måste man känna det för att det ska vara kärlek? Jag tror jag fallit innan för det ytliga, och det ger en en WOW känsla, men det kanske bara är lust och inte kärlek som jag tagit fel på? inte riktigt kärlek? är så förvirrad.. jag vill inte såra denna kille, och har sagt att vi ska ta det lugnt osv, men det känns som att jag inte vågar slappna loss pga. jag inte vet vad ja känner. Men jag saknar honom, tänker på han hela tiden, pirrar i magen ibland. Känns i kroppen när han rör mig och vill vara nära han konstant. Är samt rädd för att han är lite för "mesig" om man nu kan säga så, men det kanske är bara så nu pga att han har känslor för mig. Är själv ingen riktigt "tjejig-tjej", kanske faller jag därför för lite "hårdare" killar, men samt kanske den här killen precis är vad jag BEHÖVER, eller SKA vara med, en kille som gör att jag känner mig säker och trygg i hans kärlek...
suck, ni ser min förvirring. Förlåt för det eviga babblandet... =(