• Saralainen

Fotograf runt ängelholmstrakten?

Hejsan!
    Är det någon som har ett bra tips på en fotograf runt ängelholmstrakten?
    Mats Landerberg är ju egentligen given..men oxå känd för att vara väldigt dyr!! Kanske finns det någon lite billigare fotograf som ni kan tipsa om som tar bra bilder?

• Svar på tråden Fotograf runt ängelholmstrakten?
  • Hofsan

Hejhej nu kommer koordinatorn igen haha!
    Nä men skämt o sido, vet inte om du gillar våra foton men vi hade Kasper från Lommafoto hela dagen(han fotar i hela Skåne)och blev grymt nöjda med fotona för det priset han tog.
    Vet inte riktigt vad du tycker e dyrt men han tog 9000 kr från 13.30 till midnatt + att man fick alla 800 kort högupplästa på cd och det ingick canvasförstoring och en annan förstoring. Man fick med alla de där spontana korten så det inte blev bara " stå rakt upp och ner kort". Alla tal, gäster, dans mm kommer med och han tar foto när man minst anar det.

• Saralainen

Tack för din tips=)
    Jag kom på att jag har en kompis vars syster är fotograf. Så jag har precis pratat med henne och bokat in henne. Hon tog 2500 kr för bröllopsbilderna.
    Jag har nämligen precis gjort budgeten här på BT och den håller INTE!!
    Så nu måste jag börja dra ner lite här och där =(
    Får man lov att fråga hur mkt ert bröllop gick på?
    Vart hade ni bröllopsfesten? bröllopsnatten?

• Hofsan

Bröllopsfesten hade vi på Ellinge slott i samma kommun som vi bor och där övernattade jag o min man samt den ena tärnan och hennes sambo. Ett litet sött slott med härlig omgivning.
    www.ellinge.se

Dagen efter åkte vi till Mallorca som vi fick i bröllopspresent. Åker på den "riktiga" resan 21 januari(rundresa i Thailand)
    Allt som allt gick det på ca 90 utan resan.
    Lade mycket pengar på foton, film, bandet och mat o dryck.

Svar på tråden Fotograf runt ängelholmstrakten?