• MulleNuh

Är jag knäpp?

Ni som pratat med mig eller sett mig i trådar, tycker ni jag är knäpp??

• Svar på tråden Är jag knäpp?
  • Ore

Nejdå, inte knäpp. Skulle nog gilla dig om jag träffade dig IRL, tror jag...

• MulleNuh

haha det var snällt sagt..

Jag undrar för att jag ibland har så svårt att uttrycka mig! Kan lätt tas som att jag försöker vara dryg eller otrevlig när jag i själva verket vill vara tvärtom! :-O

• sabinaochchristoffer

Nej, det tycker jag inte! Har aldrig pratat med dig, men läst desto mer. Ta inte åt dig av den tråkiga kommentaren i foto-tråden!

Alla måste ju få tycka olika. Det är nästan det knepigaste här på bt, att alla måste svara det som TS vill annars blir det jättetrist "stämning" i tråden.

• Troll1

Knäpp? Kanske lite lagom sådär?

• Silla69

Då borde jag vara knäppare, jag tycker att frågar man så måste man tåla vad folk skriver. Annars kan man ju inte fråga något.
    Ibland känner jag mig jätte taskig och låter bli att svara men ibland känner jag att jag måste bara svara när dm ställt en fråga.
    vad jag sen blir arg på är att dom blir sura när man svarat o inte hållt med.

Så då e vi knäppa allihopa ;)

• feministbrud

Nej, du verkar inte knäpp.

Jag kanske har sagt att du har knäppa åsikter iblnad, men jag tycker inte att DU verkar knäpp

• Aleta

Precis lagom!
    Vi är väl alla lite knäppa här, eller hur?

...och om du vore det på riktigt så hade du aldrig funderat på om du var det eller inte.

• MulleNuh

haha va snälla alla är!

Känns ju skönt. Jag vet att jag har väääldigt konstig humor och får ofta små bilder i huvudet när man pratar om något.. Det är nog bara kul för mig gissar jag på!

• Aleta

Du hade nog gillat diskussionen i tråden om hundfritt bröllop tror jag, synd att du inte var med då!

Svar på tråden Är jag knäpp?