• siouxsie2

manikyr/naglar Åhlens City?

Hejsan!
    Är det någon som testat eller brukar gå till nagel hörnan på bottenvåningen i Åhlens City? Jag brukar gå förbi där o de ser proffsiga ut, men skulle vilja höra någons åsikt.
    Funderar på att göra fransk manikyr där. Eller är det något annat ställe (väldigt centralt) som ni kan rekommendera?
    Tacksam för svar!

Är det ute m fransk manikyr förresten?

• Svar på tråden manikyr/naglar Åhlens City?
  • Troll1

Vilken stad?
    I Gbg finns makeupandhair. Hon gör fina naglar billigt.

• Miss Moneypenny

Jag har gjort manikyr hos "American nails" av elever och det var jättebilligt och blev väldigt bra. Det tog lite längre tid men blev fint och jag tror det kostade 100 kr.

Åhléns Citys manikyr (i Stockholm) har jag inte provat men däremot pedikyr och den var jättebra.

• siouxsie2

Halloj, jo det var i Stockholm jag menade!

American nails? Var är det? Gångavstånd från centralstationen?

• Pentan

Nej men kör på dom på Åhelns, de är grymt bra!!!

• Lööve
    siouxsie2 skrev 2008-10-27 14:39:20 följande:
    Halloj, jo det var i Stockholm jag menade!American nails? Var är det? Gångavstånd från centralstationen?
    American Nails finns bara i Jakobergsberg nu. De fanns vid rådmansgatan förut..
  • Pentan

Det ligger en avstickare till American Nails, eller ja - de har gått sin utbildning där. På Luntmakargatan tror jag det var...

Lööve skrev 2008-10-27 15:09:13 följande:
    American Nails finns bara i Jakobergsberg nu. De fanns vid rådmansgatan förut..
  • siouxsie2

Nu har jag varit till Åhlens city o har nu jättefina naglar! jag är jättenöjd! Rekommenderar dem!

• erika26
    siouxsie2 skrev 2008-10-27 21:26:32 följande:
    Nu har jag varit till Åhlens city o har nu jättefina naglar! jag är jättenöjd! Rekommenderar dem!
    vad kostar dem?
  • siouxsie2

Det kostade 250 kr, fransk manikyr kostar 50 kr extra. Och än så länge har det inte flagnat! :)

• Sebastiána

Är de bra även när det gäller manikyr för naturliga naglar? Jag har långa och ganska starka naglar, jag vågar inte låta "vem som helst" pilla med dem.

• siouxsie2

Jag har naturliga naglar, långa (ganska) o hårda. Det blev bra o de verkade skickliga, såg vad de andra som jobbade där gjorde.

Svar på tråden manikyr/naglar Åhlens City?