Våra bästa år tråd
Här finns trådar för det ena och det andra. Tänkte starta en Våra bästa år (Days of our lives) tråd. Har följt serien i öv 15 år. Tröttnar aldrig.
Man kan missa 10 avsnitt och allt är som innan.
Här finns trådar för det ena och det andra. Tänkte starta en Våra bästa år (Days of our lives) tråd. Har följt serien i öv 15 år. Tröttnar aldrig.
Man kan missa 10 avsnitt och allt är som innan.
ha ha ha, så sant! Jag brukar kolla de dagar jag inte har föreläsning, man blir ju som besatt! Men har du sett att de ändrat reprisen på förmiddagen till kl 07....gaaah! Lite väl tidigt för min smak..och som sagt, det händer ju ändå inte så mkt
Att dom har satt reprisen kl 7 är värdelöst. Man går inte upp bara för att se det.
Men jag kan berätta att nu kommer det snarta hända lite. Jag har bra koll på vad som kommer hända i framtiden. Har rest mycket och där ligger som år förre. Intresserad någon?
ja berätta, haha hatar serien, kollade på den för tre år sedan men usch vad den suger, fattar inte att den får fortsätta. händer ingenting, hahaha, men jag vill ändå veta vad som händer :D
Här en till som brukar följa serien, dock då jag bara tid och så. Egentligen är det ganska softigt att följa den serien för missar man några avsnitt gör det inte så mycket för det brukar dröja ett tag innan serien går framåt.
Vem av kraktärerna älskar eller hatar ni?
Jag gillar inte Sami, men tycker om Carrie (Samis syster som inte är med i serien längre...)
Kolla in på days.nu...där finns mkt info om vad som ska hända i framtiden
Fast rätt tråkigt också, jag kollade i våras och såg då att Marlena var "the salem stalker", så spänningen var ju helt död resten av tiden fram till de visade vem det var i serien.
Men är man för nyfiken som jag så får man väl stå ut med det
Haha! Jag minns en gång för många år sedan (10?) när jag var sjuk en dag och slöade framför tv:n i soffan. Då var det en tjej som blev levande begravd tillsammans med en radiosändare så att en elak tant kunde plåga henne medans hon dog.
Ooooh så spännande tyckte jag och försökte förtvivlat se de avsnitt som kom efteråt fast jag inte hade tid för att se hur det gick för den stackars tjejen, skulle hon bli räddad eller inte? Efter ett par veckor gav jag upp, handlingen kom ju ingenstans!
Hon kanske fortfarande ligger kvar...eller?
Nu kanske jag äntligen kan få veta, blev hon räddad? Fick tanten sitt straff?
Trodde jag var bland dom enda som fortfarande som följde denna serie. Fniss... Fast jag har inte så mycket tid att titta som förr, men det händer.
Håller med om att det kan vara oändligt långa episoder som det dras ut på.
Carrie kommer att komma tillbaka kan jag glädja med, det gör även Austin okså.
Belle och Philip kommer snart att gifta sig, just då minns shawn allt och kommer instörtande igenom fönstret med motercykelen. Men försent. Philip åker i väg till irak tror jag det är, då nuppar belle och shawn och belle blir gravid. Philip kommer hem och tror ungen är hans. Belle låter han tro det. Barnet behöver blod för det är sjukt då behöver barnet SHAWNS blod.
Oj! vilken soppa....
haha...va spännande!
berätta mer
Jag tittar oxå då ja hinner...
Asså den är så kass men man kan inte låta bli att titta...
Nu skulle jag gärna vilja bli lite uppdaterad, någon som tittat?
Nu har det varit lite tyst på den här tråden...
Jag kollade idag...och trots att det var 3 veckor sen sist så hade det hänt...ehh inte så mkt Dock har Bo och Billie kommit till ngt gammalt slott, samma slott som många av karaktärerna som inte återvänt sitter fågna i! Hihi spännande
Tror ni de lyckas frita fångarna?
Jo det tror jag men det kommer nog inte hända förrns om ca 15 avsnitt....
Chloé verkar ha blivit brännskadad efter någon olycka hon ringde till Brady tror jag. Vad har hänt med henne? Har missat det.
Hon var med i en bilolycka.. hennes röst blev helt förstörd och anisktet likaså. men nu är det bättre än va det var innan. Det finns en läkare i hela usa som kan hjälpa henne och han finns i salem. efter många påtryckningar från Nancy så har hon bestämt sig för att besöka läkaren i salem. Anledningen till att hon inte vill dit var för att hon inte ville att Brady skulle se henne.
Ah! Tack för uppdateringen!
Men shit vad hände med det??
Vem mördade alla och vart hamnade folk??