• Tjinglan

Röda eller vita skor

Det jobbigaste med bröllop måste vara alla beslut som ska tas, och nu sttår jag inför en skofråga. Har köpt ett par röda satinskor (se mitt galleri), de är verkligen toksnygga!! Men nu kände jag plötsligt att ag kanske ändå ska ha vita skor på bröllopet.....de röda jag köpt kan jag ju ha på andra fester, så det gör ju inget att jag redan köpt dem...
    Ååååå att det ska vara så svårt att bestämma sig. Vet ju att beslutet måste jag själv ta, men jag vill gärna höra era funderingar kring brudskor, vita eller färgade?

• Svar på tråden Röda eller vita skor
  • Fenixx

jag tyckte dem röda var riktigt snygga! roligt när det bryter lite.
    läste ju även i en av nya bröllopstidningarna att det även är lite trendigt att ha annan färg på skorna.

• Munchkin

Håller med Fenixx, kul när skorna bryter av lite oväntat.
    Mina brudskor var silvergrå och superglittriga *S*

• patti87

jag tycker att dom vita var finare :) det skulle vara jätte snyggt med dom röda om det var något rött i din klänning.. :)

men iallafall...håller för dom vita ;)

• gusdanima

De röda var helt fantastiska! Klart du ska ha dem! Det är ju jätte kul att det bryter lite och är lite annorlunda. Ett par vita "riktiga" bröllopsskor kommer du säkerligen ändå inte kunna använda sen, det e väl kanon att du kan använda dessa dösnygga skor både på din bröllopsdag och senare! JAg röstar för rött!

Svar på tråden Röda eller vita skor