unga tonåringar...
...tips på ngt man kan slänga in i festhäftet för att roa dem? Kritor till de yngsta hade jag tänkt, men jag betvivlar att 14-åringen blir lycklig över att få det
...tips på ngt man kan slänga in i festhäftet för att roa dem? Kritor till de yngsta hade jag tänkt, men jag betvivlar att 14-åringen blir lycklig över att få det
Jag har alltid (oavsett ålder) tyckt att det varit roligt med gåtor och klurigheter, korsord och såna saker
vill man inte hellre va med de vuxna i den åldern.. kan vara känsligt för dem att känna sig yngre
Kan hon/han inte dansa då? Jag kommer ihåg att jag var berusad första ggr när jag var 14 år.
om det går ställ dit en tv å en dvd med lite filmer, det å lite chips kan funka för 14-åringar:)
Den 14-åriga tjej som var med på vårt bröllop räknade jag som vuxen... Fast hon fick ingen alkohol (och hennes mamma satt i närheten). Jag skulle inte vilja att någons 14-åriga BARN drack alkohol på vårt bröllop.
Tjejen dansade som alla andra på kvällen, hon skulle aldrig velat sitta och titta på TV istället. Hon var dessutom urtjusig i en fin röd klänning!!!
Håller med flera andra, att bli specialbehandlad som BARN kan vara känsligt i den åldern. Ge henne ingen alkohol bara, och låt henne sitta bredvid någon hon tycker är cool/kul.
Hon kan väl få alkoholfritt vin/skumoa finns med alkoholfritt öl också. Ingen vill bli behandlad som en liten i den åldern
Jag menade inte att hon skulle FÅ alkolhol. Jag menade bara att jag minns hur det var!
Tror 14-åringen tycker set är roligt att gå på fest som "stor" och skulle varend sekund inte vara den roligaste i hela det 14-åriga livet, så är det i all synnerhet god social träning att vara lite van i sådana sammanhang också...
Ja, 14- åringen tycker nog det är kul å vara stor, men resterande klan som är 12 år och nedåt... Har oxå funderat över d där m dvd osv men jag tror ej den möjligheten finns. Vad gäller dans så tror jag inte att d blir ngn. Vi är så få.
Tack för alla tankarna, förresten! :)