• Småland09

Skor till bröllopet

Jag åker till London om ett par veckor och måste då outa mig för min väninna jag åker med hihi, tänkte kika på skor i London - vill dock inte lägga ut MULTUM på brudskor, för man lär väl inte se dem ens under klänningen....
    Iaf, någon som har tips på bra affärer att handla brudskor i? Har bott i London en gång i tiden, men det händer så mkt i den staden att det aldrig är samma stad när man åker tillbaka..

• Svar på tråden Skor till bröllopet
  • september2009bröllop

ska ligga en billig skoaffär vid trafalgar square

• Småland09

ah, det måste jag kolla
    Tack!

• T RO

Kolla primark, de har saker runt 10 pund. Ingen vidare kvalitet, men ska man bara ha dem en dag så gör det ju ingenting. Ligger vid oxford circus, men varning för extrrema folkmassor. Kasta dig in och spring sedan ut

Marks and Spencer har även en del skor ibland, samma sak där, kvaliteten är sådär, men priset är toppen

Annars finns det ju jättemånga bra affärer i London när det gäller skor, men tyvärr är det mesta ganska dyrt.

• 08 08 09

Hmm... skulle nog inte kopa brudskor pa primark! ja, eller man vet aldrig :)

Kolla pa Debenhams pa Oxford street - de saljer t.o.m brudklanningar, sa borde ha skor. Samt kolla andra stora varuhus som John Lewis, House of Fraser Selfridges (dyrt).

Som sagt, det finns ratt mycket att valja pa, men det basta vore nog att gora en snabb sokning pa google.co.uk efter speciella brudbutiker

Om jag hittar nan bra affar sa sager jag till (bor sjalv nara London och behover oxa skor!)

Svar på tråden Skor till bröllopet