• Anna och Ola

bridezilla...jag!!??

någon mer än jag som nu när det närmar sig ( en månad kvar) blir mer irriterad, lättare gråter och de små problemen blir kolossala?
    Jag försökte planera lååångt innan för att slippa stressen, men jag verkar tillverka en stress ändå... galet irriterande...
    e de nerverna som löper amokk?
    längtar just nu mest efter att vakna upp som gift, med fina minnen och att allt löst sig, med familjer vänner, fotografer, mat tårta logistik, hår make up... ja allt...

eller e de bara jag som håller på att förvandlas till en briserande bridezillabomb?
    Kram

• Svar på tråden bridezilla...jag!!??
  • Troll1

Det är ingen fara. När dagen D infinner sig så är det där sm bortblåst. Jag lovar!!

• En till präst

Jag hoppas Du slipper bli förvandlad till en bridezilla, men tror att det faktum att Du överhuvudtaget tänker tanken säger att Du INTE är det.

Riktiga bridezillor saknar självinsikt och anser på fullt allvar att världen snurrar kring dem själva och inget annat.
    Så jag tror Du kan vara lugn.

• passionsblomman

En till präst skrev 2008-10-22 22:35:54 följande:

Jag hoppas Du slipper bli förvandlad till en bridezilla, men tror att det faktum att Du överhuvudtaget tänker tanken säger att Du INTE är det.Riktiga bridezillor saknar självinsikt och anser på fullt allvar att världen snurrar kring dem själva och inget annat.Så jag tror Du kan vara lugn.
    Det ror jag också! Det är skillnad på vanlig stress och mycket i huvudet och helt hysterisk och totalt dum i huvudet!
  • Anna och Ola

tack s jätte mycket, vill ju inte skrämma bort mannen nu när de e så nära :) ha en riktigt fin dag :)

• Troll1

Anna och Ola skrev 2008-10-23 07:23:25 följande:

tack s jätte mycket, vill ju inte skrämma bort mannen nu när de e så nära :) ha en riktigt fin dag :)
    Nä du behöver inte oroa dig, jag skrämde inte bort min. Det kan vara väldigt pressande/stressande/nervöst osv när det drar ihop sig. Vi hade jättemkt att göra dagarna innan och vi trodde knappt vi skulle bli klara. Men det blev vi - och gifta också.
Svar på tråden bridezilla...jag!!??