• nena85

Bra och billig fotograf i Göteborg

Hjälp...
    Våran fotograf som vi bokat kan inte längre pga att hon kommer ha fött barn några månader innan vi gifter oss. Nu söker vi en bra fotograf.
    Gör ingenting om det är en hobbyfotograf.
    Helst inte snor dyr.
    Nån som vet nån bra.

• Svar på tråden Bra och billig fotograf i Göteborg
  • patrikochlinnea

Jag letar också just nu efter en fotograf i Göteborg, det finns så många så man vet inte hur man ska välja och vraka....vi får hoppas att det dyker upp lite tips här snart

• Äjdjäj

Hej! Kolla in www.christinajosephsson.se/. Vi har anlitat henne för bröllop på lördag den 25/10. Hon är jättetrevlig och ger ett mycket proffsigt intryck. Lycka till!

• malinochphilip

Vi har anlitat en jätteduktig fotograf som heter Louise Pekkanen som finns i Göteborg.Fick tipset om henne av en kompis till mig som gifte sig i somras.Har sett bilder som hon tagit innan min väninnas bröllop och hon är väldigt duktig. Vi har inte betalat alls mycket för ett paket med 30 bilder.Mycket prisvärt snarare!

Vet att hon valt att inte ta sig an bröllop på ett tag men att hon nu gör det igen och jag blev superglad och bokade direkt!

• J D
    MC1 skrev 2008-10-28 15:51:41 följande:
    Jenny Blad. Hon är bäst.
    Men hon är knappast billig...
  • Comfortably numb

vi har också bokat jenny Blad, inte helt billigt, men det är såååå värt att ha bra bilder! kunde inte er fotograf tipsa om någon annan när hon blev tvungen att avboka?

• september2009bröllop

vi kommer att ha peter olsson

• Siris

Vi hade också Peter Olsson och är mycket nöjda,han är väldigt prisvärd kan tilläggas!!

• nena85

Jag har hittat en jätte go fotograf.
    Han tar bara 5000kr för allt. =)

• KickanPH09

Vi blev rekommenderade Petra Jörstun, www.petrafoto.se, och har nu bokat henne till vårt bröllop, hon tar jättefina bilder.

Svar på tråden Bra och billig fotograf i Göteborg