• Pian17

Fin klänning vid borgerlig vigsel

Ska gifta mej i December..vi gifter oss borgerligt..och hemligt :) Är det någom som har tips på en enkel,snygg klänning?

• Svar på tråden Fin klänning vid borgerlig vigsel
  • agtiwi

Har du någon idè om vad du vill ha för sorts klänning? Vet en jättefin, men det är ju mer en sommarklänning. Vill du ha enklare brudklänning eller en enkel vanlig klänning?

• Pian17

Hej,jag vill ha en "vanlig" klänning

• phly

när vi var och skrev på i rådhuset, hade jag en vit cocktail typ klänning.

• agtiwi

I mitt galleri finns en klänning jag tycker är superfin, men ändå enkel. Mina tärnor ska ha sådana när jag gifter mig. Den ser vit ut, men är silvrig. Den är fin, billig och går att använda fler gånger när tillfällen ges!

• Lisalamm

Jag puffar lite, då jag också är ute efter en enkel klänning.

• Kanskesnartfru

Jag har hittat en fin mörkgrå klänning med lite silverdekoration (med tunn sjal i samma grå nyans till) från NoaNoas julkollektion som jag ska ha i januari. Tyvärr kunde jag inte se den på deras hemsida, men kolla i butik.
    tänkte mig en liten bukett i vinött el mörkrött till detta

• Mary2008

agtiwi: Superfin klänning! Jag hade tänkt mig något liknande, var hittar man dem??

• bea4

Vi gifter oss hemma och jag har valt en enkel klänning som slutar strax under knät. Betalade 600:- för den. Beställde från Gojane.com. Kika gärna i mitt galleri om du vill se några modeller, de har massor. Jag valde den med svart band men har bytt ut bandet mot ett brett sidenband. Fick en jättefin sjal med på köpet. KLänningen är väldigt välsydd och känns lite bröllopsaktig fast den är enkel. Det tog förresten tre veckor att få hem klänningen.

Svar på tråden Fin klänning vid borgerlig vigsel