• helene­åpethe­r
    Äldre 19 Oct 13:50
    1419 visningar
    4 svar
    4
    1419

    bilder på weddingannouncer

    Jag håller på att fixa till vår sida på weddingannouncer.com. Men jag har ett problem. När jag har lagt in bilder på t.ex. mina tärnor så vill jag kunna skriva text om dom bredvid bilden (och inte under bilden). Hur gör jag? Försökt hitta nån slags test-ruta som man kan klistra in, men hittar inget. Hur har ni gjort? Jag ser ju att det är många som har bilder med text bredvid. Snaälla hjälp mig.

  • Svar på tråden bilder på weddingannouncer
  • Mirri
    Äldre 19 Oct 23:38
    #1

    Jag tror tyvärr att det inte går. Weddingannouncer är en bra sida på många sätt. Jag älskade tex rsvp funktionen men på många sätt är den också oerhört basic och jag tror att för en sådan grej som att sätta texten bredvid bilden och inte under får man nog gilla läget eller hitta någon annan sida att lägga up sin hemsida ifrån. Sorry . Men jag kan ju ha fel... Lycka till!

  • MadTez­z
    Äldre 19 Oct 23:55
    #2

    under där man trycker för att lägga in bilden så kan du tycka för att välja hur du vill ha bilden, tex. uppe på sidan o längst ner på sidan osv. testa o se om det funkar.

  • älskar­livet
    Äldre 20 Oct 06:40
    #3

    Du kan välja att lägga bilden till vänster eller höger också!

  • Mirri
    Äldre 22 Oct 14:45
    #4

    Hihi Så bra att det finns folk med bättre koll än jag Hoppas du får ordning på sidan.

Svar på tråden bilder på weddingannouncer