• enkeli84

    Skor??

    Hej jag undrar om nån kan hjälpa mig..
    Var kan man hitta skor till män, dom ska vara vad heter det där blanka blanka?? Hmm.. men iallafall nån kanske förstår vad jag menar, men sen ska det vara skinn oxå.. så dom ska inte alltså vara hel blanka.. Hittar inte=(

  • Svar på tråden Skor??
  • Ms Beauty

    Måste det vara just till "bröllop" om du förstår vad jag menar eller kan det vara bara ett finare märke?

  • enkeli84

    Nejj det behövs det inte, kan vara ett finare märke oxå=) Men min m2b vill ha såna där som blänker och sen är oxå skinn på andra ställen.. Men jag vet inte var jag hittar sånt, för han har oxå försökt leta men inte hittat än iallafall...

  • Ms Beauty

    Min m2b köpte att par riktigt snygga skinn skor i svart som blänker till vår förlovning och de kommer han även ha på vårt bröllop det är Björn Borg han köpte dem på Bergqvist skor. Vet inte om det hjälper dig något men jag hoppas, har ingen aning om var du bor och om just den affären finns där men annars så säljs ju hans märke även i andra skobutiker.

  • enkeli84

    Nejj här finns den inte.. Jag bor i södertälje.. Var fanns den butiken?=)

  • Ms Beauty

    Den finns i E-tuna, men det finns säkert någon annan där eller i Sthlm som säljer Björn Borg.

  • enkeli84

    Ok tack för hjälpen=)
    Måste ta och kolla upp om jag skulle hitta!

Svar på tråden Skor??