• young love

Filma vigseln?

Hej,

Ni som har filmat, eller funderar på att filma er vigsel, hur löste ni det? Filmades det av en familjemedlem eller ett proffs?

Kan ni isf rekommendera någon som filmar och ungefär vad priset ligger på (i Stockholmsområdet)?

Tack!!

• Svar på tråden Filma vigseln?
  • J D

Hör gärna tips från er i Göteborgsområdet också om det är OK med dig TS?

• J D

... annars startar jag en ny tråd, men tänkte att i o m att du valt en generell ingång på ämnet så kanske det vore OK. Säg till annars så startar jag en Gbg-tråd.

• young love

Hej JD

Självklart går det bra! Bara skönt att samla allt i en tråd och jag kan tänka mig att priserna ligger i ungefär samma klass i Göteborg och Stockholm.

• gottelina

Vi köpte en videokamera och anlitade en vän från min linedanceförening till att filma. Vi umgås bara via linedancen så han var inte bjuden. Han ställde gärna upp och det blev så sjukt bra.

• MulleNuh

Vår vän ska filma och han jobbar som proffs..

• young love

Ungefär hur mycket tar han för filming av en vigsel? Är det i en storstad?

• MulleNuh

Vår menar du?
    young love skrev 2008-10-18 18:08:55 följande:

Ungefär hur mycket tar han för filming av en vigsel? Är det i en storstad?
  • young love

Ja precis. Ungefär vad ligger priserna på om man vill anlita ett proffs?

• MulleNuh

Oj jag vet inte.. Han jobbar med film.. Filmade sist med Peter Stormare. Så han är nog inte gratis tror jag. Plus att han bor i Luleå. Men jag kan lyssna om du vill?

• young love

Oj, kul att ni kommer att ha någon som är så duktig som ska filma er vigsel! Hoppas att det blir riktigt bra!
    Nej, du behöver inte kolla upp det, Luleå är ganska långt från Stockholm :). Men tack ändå!

• MulleNuh

Jo det är en bit att åka..

• Lajsan

Vi hade en profisionell filmare och det var värt varenda krona, filmen är helt underbar, kostade ca 7000:- tips för er i Göteborgsområdet mastermedia heter dom och ligger i Fjärås.

• young love

Tack, kul att veta! Hur lång tid filmade hon/han för det priset?

Svar på tråden Filma vigseln?