• mab26

Klänning som visar mycket rygg??

Hej,

Jag har föreställt mig att jag ska ha en klänning utan axelband med långt släp (så långt som möjligt ) Tycker det skulle vara snyggt om klänningen visar mycker rygg! Alltså att det är lägra bak än fram. Får man ha det eller är det för syndigt? ...

Har någon sett en sådan någonstans? Tips?

• Svar på tråden Klänning som visar mycket rygg??
  • didis

Även om jag är ateist tycker jag att man skall visa respekt för kyrkorummet och kyrkan är väl inte rätta stället att vara sexig?

Men om du har en bolero/sjal över axlarna under tiden i kyrkan kan du ju var hur sexig eller syndig du vill sedan

För övrigt tycker jag att bara ryggar är snyggt även om jag föredrar brudklänningar utan släp.

• vemdalen 090314

Hej,

jag har precis köpt en klänning till mig själv med ett litet släp och smala axelband med en v-ringad ganksa djup rygg. Jag tyckte det var supersnyggt! Vi gifter oss i vinter så jag måste nog ha en bolero eller liknande utanför kyrkan men annars tycker jag bar rygg är super!

Det fanns flera liknande klänningar och det var alicia ekerlöf tror jag Aspera design...

Lycka till!

• mab26

Ska nog inte vara i en kyrka alls. Jag tänkte mer att man kanske inte kan ha det ändå....

didis skrev 2008-10-16 18:33:26 följande:
    Även om jag är ateist tycker jag att man skall visa respekt för kyrkorummet och kyrkan är väl inte rätta stället att vara sexig? Men om du har en bolero/sjal över axlarna under tiden i kyrkan kan du ju var hur sexig eller syndig du vill sedan För övrigt tycker jag att bara ryggar är snyggt även om jag föredrar brudklänningar utan släp.
  • mab26

Ok! Tack för tipset!

vemdalen 090314 skrev 2008-10-16 20:31:21 följande:

Hej,jag har precis köpt en klänning till mig själv med ett litet släp och smala axelband med en v-ringad ganksa djup rygg. Jag tyckte det var supersnyggt! Vi gifter oss i vinter så jag måste nog ha en bolero eller liknande utanför kyrkan men annars tycker jag bar rygg är super!Det fanns flera liknande klänningar och det var alicia ekerlöf tror jag Aspera design...Lycka till!
Svar på tråden Klänning som visar mycket rygg??