Det var helt fantastiskt!!
Vi hade vigseln kl. 13 på Söder och därefter fotograferades vi i närheten av kyrkan (min man är amerikan, så vi fick inte se varandra innan!). Festen ägde rum på Van der Nootska Palatset (1600-tals byggnad på Söder), där gästerna först hade mingel på bakgården, sedan följde tre-rätters middag i Swedenborgssalen. Tal, uppträdanden, spex från nära och kära, följt av tårta i salen utanför. Därefter öppnades baren och alla minglade. När detta skedde, hade personalen tömt middagssalen och gjort om den till dansgolv, varpå vi hade vår första dans. Vi hade strax över hundra gäster och tror att 80% av alla dansade hela kvällen! De första gick vid 12-tiden. Innan vi gick överraskade vi gästerna med korv och bröd - till allas förtjusning!
Jag har inte skrivit utförligt om vår dag här på BT, för det går inte. Jag kan inte formulera all glädje och kärlek som fullkomligt genomsyrade hela dagen. Det är ett av de vackraste minnena vi har och som vi kommer att bära med oss genom hela livet.
Njut av er dag!!!
Förlåt om jag gick ifrån ämnet...
mayasofie skrev 2008-10-13 16:23:01 följande:
det låter helt underbart måste jag säga :) det är så jag hoppas att våran natt blir :) när hade ni eran vigsel? hur såg dagen ut helt enkelt.. ???