• lorven

Fotografer i Malmö/Skåne???

Hejsan allihopa, Liksom många av er så söker jag en fotograf. Jag tycker det är en djungel och blir bara mer och mer förvirrad ju mer jag söker på nätet. Jag har dock hittat ett par som jag funderar på och ville höra med er här på bröllopstorget om ni har någon erfarenhet av dessa? Gäller

Jens C Hilner på PhotoMedia
    www.photomedia.se

Caroline Jacobsen på www.carolinejacobsen.com

Dela gärna med er vad ni har för erfarenheter Tacksam för tips.

• Svar på tråden Fotografer i Malmö/Skåne???
  • nassly

Vi anlitade Jens C Hilner och vi blev jättenöjda, fantastiska bilder. Vi plåtade i ett vattenfall på österlen förutom att jag blev fru Holmqvist så var fotograferingen klart det roligaste på hela dagen. Servicen är också mycket god, vi fick många kopior och möjlighet att göra egna också om vi så önskade. Jens rekommenderas varmt.

• lorven

Hej Nassly ja den bilden är först i hans galleri helt underbar. Jag visste inte det fanns sånna platser i skåne, jättefint. Det var det jag fastnade för också alla fina miljöer han har på sina bilder samt man får göra vad man vill med bilderna utan att känna sig låst till fotografen.

• mattiasmarie

Jag har använt Caroline ett par gånger i andra ärenden o hon gör underbara foton rekommenderar henne varmt.

• Mitt hjärta 2008

Oj vilka toppen fotografer.... rätt dyra att anlita va??

• Hofsan

Annars kan jag rekommendera Kasper från Lommafoto.
    Vi hade honom hela dagen fram till midnatt och fick ca 850 bilder + 1 canvas förstoring, en tavla med 3 förstoringar en superfin bröllopsbok med våra utvalda bilder i och alla bilderna högupplästa på skiva för 9.000 kr.

• JPerlestam

Vi ska ha Annelie Malmgren, hade inte lust att lägga en förmögenhet på foton. Hon verkar bra, seriös och mycket trevlig och passar vår budget. =)

• Sandra80

Vi har bokat Jens C Hilner, kan säga att bara på introduktions mötet kändes allt toppen. Han visade lite bilder och berättade hur allt gick till kändes riktigt bra och vi hoppas på att få lika fina bilder som vi sett i hans galleri. Vi valde mycket honom för att han är yngre kändes mer entusiastisk och modernare.

Lycka till allihopa

• lisen85

Jens ska vara riktigt bra, det va honom, caroline och ett litet företag jag valde mellan. till slut avgjorde ekonomin så det blev det lilla hobbyföretaget.

• Keri

Vi valde Caroline L Jacobsen som fotograf, och vi är verkligen supernöjda!! Bilderna blev över förväntan och Caroline är en gullig tjej som fick oss att slappna av och ha roligt under fotograferingen.

• julianilsson

Har bokat ett introduktions möte med Jens C Hilner idag. Lät trevlig på telefon i alla fall och hade redan massa ideér om bilder, ganska kul. Håller med om att han verkar entusiastisk. Jag återkommer om hur mötet går och om vi bokar eller inte.

Tack för alla fina tips kolla in på sidan om resor där är hur mycket som helst väldigt intressant att läsa om faktiskt.

Svar på tråden Fotografer i Malmö/Skåne???