Glas diamanter, vart?
Letar efter såna glas diamanter, olika storlekar och olika färger. vet det finns p mixin.se men vill ha i flera storlekar.
Letar efter såna glas diamanter, olika storlekar och olika färger. vet det finns p mixin.se men vill ha i flera storlekar.
Finns i tre olika storlekar på Gekås om du bor nära. Dock endast genomskinliga.
okej nej gör inte det men lär säkert åka upp där innan. hur mycket kostar de?
såg att de hade på RUSTA fast i plast.
Ja har små som du kan få köpa som blev över från vårat bröllop.
De kostar 15:- oavsett storlek.
De minsta kanske 3 cm i diameter är i tre-pack, mellersta ca 5 cm i två-pack och den största säljes styckevis, kan den ha varit 7-8 cm kanske..
Finns på heminredningsavdelningen.
Såg på DUKA att det fanns ett pack med olika storlekar i. Tror dom var i glas och diamantformade. Tror dom kostade 99 kr/pack men jag är inte 100% på mitt minne just nu. Men kolla där iaf.
Lycka till!
DUKA är helt rätt, priset oxå!! Jobbar där 48 st ligger det i paketet, går även att trä dem på snöre då det är ett litet hål i dem.
Wow, nu blev jag verkligen imponerad av mitt minne *ler*
A men letar efter dem stora med. typ som rymmer en hel hand... om man kupar den..får väl dra in på duka då
Menar du diamantformade glas eller glasdiamanter? Eller ett glas som heter diamanter?
Glasbitar som är formade som diamanter finns säkert på Panduro...om det var det du frågade efter.
har kollat på panduro ikke. glas dom är format som diamnter
Om du menar små gnistrande diamanter till dekoration så köpte vi nyligen på tradera. Det var 2000 i påsen men bara en storlek. gå in o sök på diamanter
Här kan du hitta större glasdiamanter: www.wedshop.se/index.asp