Tärnan
Hej alla...
Jag hoppas att ni kan hjälpa mig.
Vad gör man om man ångrar den man valt till Tärna ??!! Snälla någon hjälp mig...
Hej alla...
Jag hoppas att ni kan hjälpa mig.
Vad gör man om man ångrar den man valt till Tärna ??!! Snälla någon hjälp mig...
Varför ångrar du dig?
Undrar som oven, varför ångrar du dig? Orsaken har nog rätt stor betydelse i hur man hanterar det!
För att hon har börjat att bli elak, känns som att hon retar sig på mig. Allt jag gör å berättar om bröllopet är det fel på...
Om du redan frågat henne, såsäger du bara till henne att du inte vill för det känns inte rätt.
För det är väl rätt det ska kännas ju.
Sen får du ju räkna med att hon kanske säger upp bekantskapen, men då är det ju ändå något som hade hänt i vilket fall som helst.
Lycka till.
Det känns skit jobbigt vi har kännt varandra i 10 år... men den seaste året har hon förändrats, min blivade Man har fått se mig gråta många gånger för att jag tycker att hon beter sig illa vid mig men att jag aldrig säger till.. Jag vill ju igentligen att det skall vara hon, men samtidigt vill jag ju inte vara ledsen hela tiden
Tycker absolut att en vän ska pigga upp en, man ska vara glad när man skiljer sig från en vän, inte vara ledsen.
Då e hon ju ingen vän utan en som gör dig ledsen hela tiden.
Jag förstår att du tycker det är jobbigt, men du måste tänka på dig själv.
E hon värd att kallas vän när hon gör dig ledsen?
E hon värd att vara din tärna, när hon gör dig ledsen?
Delar du all glädje med henne, allt som gäller bröllopet?
En tärna ska kunna lyssna så öronen blöder, när det handlar om bröllopet. Gör hon det?
Finns hon där för dig?
Tänk efter ordentligt så kanske du blir starkare o faktiskt säger till henne att du inte vill ha henne som tärna.
En stor kram till dig.
Allt du skriver hade gjort det lätt för mig att säga till henne att det är nog bäst att hon inte e min tärna, men samtidigt känns det så j-vla jobbigt, varför skulle det hända nu ?? I de frågor du skriver så är där inte många ja utan bara en massa jag måste dölja för att inte orka komentera, när jag nämde var vi skulle resa på bröllopsresa så var det naturligtvis dit de hade velat men inte haft råd..och det visse jag väl...:0( sen var det fel på vår gästlista för den var för perfekt, å massa annat. Hon har börjat påpeka hur jag pratar hur jag går ja massa konstiga saker.... Jag är helt stum, känner mig obekväm med henne å det har jag aldrig gjort, men vad kan allt detta bero på ??
jag hade samma problem!
Jag bjöd hem henne så sa jag som det va, att jag hellre vilkl att min syster ska vara tärna, och hon tog det fruktansvärt bra, hon förstog absolut att jag hellre ville ha syrran som tärna istället... det enda hon frågade va; - men e jag fortfarande bjuden till ert bröllop?
Å det va hon ju... så det löste sig för alla!!!
Så säg bara som det e till henne så förstår hon säkert, gör hon inte det så e hon ingen riktig vän!
Hoppas det löser sig för dej!
jag håller med sista skrivaren. prata med henne om dina känslor...säg att om det inte blir bättre mellan er så vill du byta tärna.
jag tror oxå att det handlar om avundsjuka. hon tycker gästlistan e för perfekt!?, resmålet dyrare än vad de har haft råd med!?
asså seriöst så låter det ju knäppt! hur blir en gästlista för perfekt????
och att hon inte haft råd att åka till ert valda resmål är ju inte ditt problem, vadå får du inte åka dit då om du har råd bara för att hon inte har kunnat det???
nä...bättre vän kan man ha!!!
Jag håller med Er, jag tycker bara det är så svårt, jag har tom börjat tro att det är fel på mig ?!
Tack, snälla... Men trotts alla fina svar så känns det så himmla svårt. Hmmmmm vet faktiskt inte riktigt vad jag skall ta mig till