vad kostar det att hyra smoking och brudklänning?
Ja, som rubriken lyder! försöker spåna lite på en budget och hoppas på att nån kan ge ett ungefärligt pris!
Ja, som rubriken lyder! försöker spåna lite på en budget och hoppas på att nån kan ge ett ungefärligt pris!
min sambo hyr jackett med väst, skjorta, byxor och kravatt. = ca 2500kr
en kompis till mig hyrde en klänning till sitt bröllop, den kostade 6000kr att hyra, då hade de sytt in den lite för henne.
Har hittat ett ställe i sthlm som tog mellan 1200-1500:- för att hyra ut en Jauqette. (komplett)
Klänning varierar supermycket!
Ajdå, då har vi betalat överpris, var gjorde ni det?
Ja!
Måste leta bland mina 1000 mail och se vilka det var.. Hold on.
Fru snart skrev 2008-10-12 11:33:43 följande:
Men gud! Jag hittar inte mailet!!
Men undrar om dom inte hette brudgummen.se eller nåt sånt.
Verkar dyrare att hyra än att köpa (självklart beroende på vad man vill ha). Detta ska vi köpa till min m2b:
www.blacktie.se/shop/index.php&art=19&parent01=87&parent02=&parent03=&sida_nr=1
Denna har vi köpt till mig:
www.brudix.se/cinderellasummer-p-328.html
oj det var ju jättefina klänningar! å billiga! 3000 kr, då undrar jag om det kanske är dyrare å hyra...
900 kr för allt till gubben
bröllop i juni: De jag känner som gift sig och som hyrt sin klänning har betalat mer i hyra än vad jag betalde för att köpa min klänning. Dessutom sitter klänningen perfekt eftersom den är måttsydd!
Vill man komma ÄNNU billigare undan kan man beställa direkt från fabriken som Brudix verkar använda sig av (Milly Bridal). Många i den här tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html har beställt därifrån.
ja det låter ju kanon! skriver man i sina mått när man beställer då eller hur fungerar det egentligen? vilka mått?
grymt mycket billigare ifran www.suitopia.se
Jag ska också beställa min från Millys.
bröllop i juni skrev 2008-10-12 20:10:04 följande:
millys? vad är det för sida?
bröllop i juni,
www.millybridal.com/store/comersus_listCategoriesAndProducts.asp