• Tjolinti

Tito

Med risk för o bli hatad. Men e jag den enda som tycker det e riktigt konstigt att Tito Beltran blev dömd. Finns så sjukt många andra tjejer som blivit våldtagna men dom har varit medvetslösa o inte kunnat säga nej eller vad vet jag så dom har inte kunnat dömma killen. Så åker han dit. Noll bevis, ingen Dna eller något för hon bestämmer sig för o skulla anmäla flera år efter. Det enda hon hade o komma med det e kändisarnas vittnesmål.

jag tycker svenska rättssystemet e bra konstigt.

• Svar på tråden Tito
  • älskarlivet

Men han blev ju även dömd för en våldtäkt på ett barn.. Och det barnet hade inga kändisar som vittnade..

Jag tycker det är bra att han är dömd och jag tvivlar inte ett dugg på att han är skyldig..

• Tjolinti

Så har inte jag alls förstått de, han dömdes för våldtäkt på barnflickan som då var 18...

• jannitösen

han dömdes för 2 våldtäkter, 1 på banrflickan och ett på ett barn.

• gusjma

I målet ingick även ett åtal för sexuellt utnyttjande av barn (ett annat barn än barnflickan) vilket han igår dömdes för tillsammans med våldtäkten på barnflickan. Så TVÅ offer, två sexuella illgärningar och dömd för bägge två

• Tjolinti

Jag gick precis ut o läste en massa tidningar för jag kände mig lite bortgjord. Jag hittar ingenstans om något andra barn :S
    Men den andra minderåriga barnet, när skedde de då o varför har dom inte heller anmält de förrän nu?

Mikael Jackson syndromet. Rik man, en anmäler sen så ska alla usas mammor pressa honom på pengar.

• Tjolinti

Ok nu hittade jag de, de e något han blev anmäld för innan som han blev friad för.. läst jag.

• gusjma

Läste i GP i morse. Det har väl inte varit så mycket uppståndelse kring det andra just pga avsaknaden av kändisar...

Han dömdes även för (typ) "ingripande i rättssak" eftersom han hotat pappan till barnet på hans arbetsplats efter att familjen polisanmält honom.

Vad är det som säger att barn-polisanmälan kom efter banflicke-anmälan?!

• älskarlivet

De anmälde det för längesen, men han friades i tingsrätten..

Tjolinti skrev 2008-10-11 17:46:42 följande:
    Jag gick precis ut o läste en massa tidningar för jag kände mig lite bortgjord. Jag hittar ingenstans om något andra barn :S Men den andra minderåriga barnet, när skedde de då o varför har dom inte heller anmält de förrän nu?Mikael Jackson syndromet. Rik man, en anmäler sen så ska alla usas mammor pressa honom på pengar.
  • Tjolinti

Nej, men om det var en våltäkt som också hänt för flera år sedan. Eller har dom två utsatta snackat ihop sig för o anmäla tillsammans. För antagligen så har den enda av de utsatta hört talats som att han anmälts så kände dom väl att dom också kan passa på o göra de.

• Tjolinti

ok o så kom det upp igen nu i Hovrätten tillsammans med barnflickans?

Ja jag tycker det e sjukt. Så många andra där man har dna o allting men dom åker inte in. För dom inte stretade mot tillräckligt eller vad dom nu skyller på.

Jag gillar inte tito aaaallls. Men jag tycker varför honom o inte alla andra? Sätt in alla kan jag tycka.

Svar på tråden Tito