jag skrattade så jag började gråta kolla in denna
som jag skrattade något sådant skulle man gjort
som jag skrattade något sådant skulle man gjort
denna e bäst jag kissade ner mig totalt
fy fan vad bra
hahahaha vad roligt *skrattar*
haha gud vilken rolig idé!! Det måste jag föreslå till sambon att vi ska göra!! Han är en HEEEEMKS dansare!!!! Gud va kul!
Fantastiskt kul!!! Om man bara vågade skulle man göra nåt liknande :)
jag ska tjata ihjäl min sambo att vi ska göra det
faaaaaaaaan vad kul det hade varit
Hur kul som helst, men jag är för feg!
Har varit på ett bröllop där brudvalsen helt plötsligt övergick till en egenkorreograferad discodans... Tyvärr. Annars skulle jag ha gjort det själv. Det var det roligaste jag har varit med om på ett bröllop. GÖR DET!!!!!
Vi ska göra en sådan sak, men ingen vet om det, plus att alla tror vi ska dansa vals men vi ska dansa polka till levaspolka.. heheheh
Jättekul! Hade gärna gjort något sådant!!
haha, har sett den innan, den är sååå bra. Önskar att vi hade haft tid att öva in något sådant...
De där paret har blivit världskända efter den bruddansen. Så dem för några veckor sedan på Ellen showen b la. Där dansade dem den live igen, med brudkläderna på =P
Wow, nu vet jag vad jag sysselsätta mig med tills det är dags för vårt bröllop, 2010. Övertala min älskade, alltså, *ler*. Oj vad kul!
Har också lyckats se den första innan, sambon garvade läppen av sig och sa - så måste vi göra. *skratt* Jag är lite mer tveksam. ;)
vi kommer ha ett sådant spex vid våran första dans. både jag och min sambo älskar att "fula" oss. haha våra gäster kommer att pinka på sig av skratt=)
det e det jag med vill göra få gästerna
att pinka på sig
jag e likadan älskar o fula mig o få andra o skratta
det e ju inget som gästerna hade glömt i första taget
*ASG* Faktum är att jag redan smitt vissa liknande planer utan att ha sett ngt liknande förut. Vore skitkul att lära sig en snutt riktig vals riktigt bra( typ Let´s dance bram lyft och hela balletten) och sedan köra total galenskap...
Jag måste påpeka att jag är imponerad av den kraftiga killens kondis!!! Vilken prestation!
här är en länk med samma dans
som man kan få inspiration ifrån o lära sig
sen e det ju upp till var o en hur man dansar
hahaha vad bra! vi har också nåt litet spex på gång, vi får väl se om vi ror det i hamn....