• Linn74

Möjligt att önska sig bröllopsresan??

Hur önskar man sig bröllopsresan i bröllopspresent när man helst vill resa iväg dagarna efter bröllopet?

Betalar på krita och ber om pengar i present?
    (Annars känns ju presentkort på resebyrå roligare att både ge och få antar jag) För det finns väl ingen resebyrå där man kan betala bara någon dag innan resan??

• Svar på tråden Möjligt att önska sig bröllopsresan??
  • MilosMamma

det känns väldigt förgivet att ni ska boka och tro att ni ska få hela belopppet, önska dej presentkort ist eller pengar o boka resan direkt efter bröllopet?

• MulleNuh

Ja det tycker jag också,. Ta en sista minuten om ni får ihop så mycket pengar. LITE läksigt att räkna med pengarna.
    Men SJÄLVKLART kan ni önska er det ist för saker! Det gör vi också!

MilosMamma skrev 2008-10-07 17:01:45 följande:
    det känns väldigt förgivet att ni ska boka och tro att ni ska få hela belopppet, önska dej presentkort ist eller pengar o boka resan direkt efter bröllopet?
  • Saggezza

Vi funderar också på att önska oss bröllopsresan men hur skriver man då att man önskar sig en bröllopsresa? Några förslag?

• CamillaMarcus

Vi önskar oss resecheckar. Gästerna brukar bli tacksamma över en önskelista och då är väl resecheckar på namngiven resebyrå perfekt?!

• Linn74

Naturligtvis tror vi inte att vi ska få hela beloppet, herregud...
    Glömde visst lägga till det i inlägget, sorry..

MilosMamma skrev 2008-10-07 17:01:45 följande:
  • Linn74

Hittade detta i en annan tråd här på forumet:

"För att inte få dubbletter
    av dukar, vaser och gröna assietter
    ber vi er strunta i paketen,
    och istället ge oss möjligheten
    att åka på en resa till solens land
    och få vandra på stranden hand i hand".

Saggezza skrev 2008-10-07 17:06:47 följande:
    Vi funderar också på att önska oss bröllopsresan men hur skriver man då att man önskar sig en bröllopsresa? Några förslag?
  • Saggezza
    Linn74 skrev 2008-10-07 18:35:48 följande:
    Hittade detta i en annan tråd här på forumet:"För att inte få dubbletter av dukar, vaser och gröna assietter ber vi er strunta i paketen, och istället ge oss möjligheten att åka på en resa till solens land och få vandra på stranden hand i hand".
    Den var bra! Den lägger jag till på min lista över möjligheter! :)
  • mammys

önska pengar i bröllopspresent !!!
    gjorde mina vänner och alla respekterade deras vilja..
    man vill ju ge vad man vet att dom önskar sig

• MulleNuh

Precis.. Och många uppskattar nog det ist för att stressa runt och försöka hitta någon present.

mammys skrev 2008-10-07 18:40:01 följande:
    önska pengar i bröllopspresent !!!gjorde mina vänner och alla respekterade deras vilja..man vill ju ge vad man vet att dom önskar sig
Svar på tråden Möjligt att önska sig bröllopsresan??