• 26maj2007

OT Odd Molly undrar hur lovely knit är i storlekarna?

Hej hoppas här finns någon vänlig skäl som kan berätta för mig om Odd Molly storlekar.

jag är en storlek 34 men ibland även 32 eller 36 beroende på kläder. funderar på att köpa en Lovely knit kofta men hur är de i storlekarna stora eller små?

ska jag ha storlek 0 eller 1

tack på förhand.

• Svar på tråden OT Odd Molly undrar hur lovely knit är i storlekarna?
  • Joji

Jag är en 36-38 och jag har storlek 1. Jag gillar förvisso inte när kläder är stora, men det låter som att du ska ha en storlek 0!

• 26maj2007

Tack för ditt svar

Har du själv denna kofta?

har nämligen läst att vissa vill byta sina strolek 1 till 2 för att de varit små i strolekarna.

har även läst på flera ställen att silkeskläderna får man iregel ta en storlek större.

när jag varit inne på hmesidor som säljer denna kofta så står där bara storlekarna 1 till 4

• 26maj2007

puffar och hoppas på fler svar

• Lakritspuck

Jag tycker att odd molly i regel är stora i storlekarna. 36 brukar vara för litet och 38 en aning stort åt mig men jag kan inte ha större än 1 i deras kläder.

Jag tror också på 0 till dig.

• Nancy Drew

Jag är 34 och har 0. Undantaget är koftorna, som ibland glappar mellan knapparna, till och med på lilla mig.

• 26maj2007

Tack för era svar.

får fortsätta att leta och se om jag kan hitta en i storlek 0. Hitta en på blocket men den var orange och den färgen vill jag inte ha. Skulle vilja få tag på den mörkblå den är så himla snygg.

Svar på tråden OT Odd Molly undrar hur lovely knit är i storlekarna?