• älskar­livet
    Äldre 1 Oct 22:17
    2037 visningar
    5 svar
    5
    2037

    13/6 2009?

    Någon mer som ska gifta sig 13/6 2009?
    Hur långt har ni kommit i planeringen?

  • Svar på tråden 13/6 2009?
  • älskar­livet
    Äldre 1 Oct 22:17
    #1

    KAn så klart vara andra junibrudpar som svarar här också!

  • Brudso­mmar09
    Äldre 5 Oct 22:07
    #2

    Ja, jag ska också gifta mig 13 juni 2009. Vi har kommit ganska långt (tror jag)... Bokat kyrka, lokal, catering, boende till oss och förhoppningsvis samtliga gäster.

    Hur långt har ni kommi? har jag glömt något kanske...

  • älskar­livet
    Äldre 5 Oct 22:10
    #3

    Vi har bokat kyrka och var och tittade på lokal idag. Ska bara proväta i alla fall huvudrätten innan vi bestämmer oss för om vi vill vara där eller inte!

  • Brudso­mmar09
    Äldre 5 Oct 22:17
    #4

    Vi kollade på stället i somras redan (Grebbestad) efter att jag läst lite på bröllopstorget. Maten har vi också gått på rekommendationer från tidigare bröllopspar och ska först proväta menyn i vår. Så jag hoppas att de är bra, man vill ju att dagen ska vara perfekt.

    Vart ska ni gifta er?

  • älskar­livet
    Äldre 5 Oct 22:26
    #5

    Vi kommer gifta oss i Fosie kyrka i Malmö, och ha festen ev på Heleneholm Slott. Var där idag och det såg jättefint ut, men vi kommer nog proväta maten innan vi bestämmer oss..


    Brudsommar09 skrev 2008-10-05 22:17:26 följande:
    Vi kollade på stället i somras redan (Grebbestad) efter att jag läst lite på bröllopstorget. Maten har vi också gått på rekommendationer från tidigare bröllopspar och ska först proväta menyn i vår. Så jag hoppas att de är bra, man vill ju att dagen ska vara perfekt.Vart ska ni gifta er?
Svar på tråden 13/6 2009?