Dyableshoestore
Ni som beställt från dyableshoestore.com, vad har totalkostnaden blivit för frakt, tull, etc (och hur mkt kostade era skor - tullkostnaden är väl en viss procent av priset)?
Hur lång lev.tid är det?
Tack på förhand!
Ni som beställt från dyableshoestore.com, vad har totalkostnaden blivit för frakt, tull, etc (och hur mkt kostade era skor - tullkostnaden är väl en viss procent av priset)?
Hur lång lev.tid är det?
Tack på förhand!
Jag är också intresserad av detta. Har hittat jättefina skor och väska där.
Är det någon som vet?
Tack på förhand!
Jag vet inget om just den här sidan men jag har köpt två par skor från Rainbow i siden och de är färgningsbara. Köpte skorna på Ateljé VIP i Göteborg och de kostade ca 1000:-, jättesköna. Om man vill färga dem tar man med sig ett tygprov och jag tror att det kostar ca 300:- att färga dem.
Jag har beställt därifrån.
Men kommer inte ihåg vad tull o det kostade. det funkade bra iaf. Några skor va inte sköna några va supersköna.
Räkna alltid med tull.
Lycka till.
Tull på skor ligger på 17%, och ibland verkar posten ta ut en avgift på 100 kr utöver de 17 procenten.
Snygga skor hittar man annars hos www.pernillasbrudbutik.se eller www.brandos.se, då slipper man tullen!
Ja, det var en bra länk. Dessvärre har jag förälskat mig i ett par från Dyeable... Men vi får väl se. Jag sparar länken
www.melodyshoes.com.hk/index.php
Hr är en lnk direkt till företaget dr Pernillasskobutik verkar köpa sina skor i från.
Jag har frågat dom om pris. De ligger under 200 kr per par + frakt. har flera kompisar som bestöllt därifrån som är SUPERnöjda.
+ 17% tull, postens avgift och skatt på det...
Äntligen är det min tur skrev 2008-10-06 19:13:46 följande:
Nä du e inte blind. Man måste maila o fråga vilket e lite dumt. Men de e snabba på svar. Jag kollade 4 olika par o de va 18-20 dollar tror jag det va.
Vill nu skrev 2008-10-06 20:40:39 följande:
Ja, det är ju onekligen bra priser. En polare till mig beställde ett par därifrån och frakten som tillkommer kostar betydligt mer än skorna, och sen tillkommer som sagt 17% i tull och skatt och 100 kronor för postens avgift och när hon fick skorna fick hon inte det hon beställt(fel höjd, fel klack etc), och returer till Hong kong skulle bli rätt dyrt i fraktkostnad. Så jag tyckte det kändes tryggare att beställa från Sverige, då har man alltid rätt till retur. Men det handlar ju bara om hur äventyrlig man är
Äntligen är det min tur skrev 2008-10-06 21:28:33 följande:
Jo det är väl så...
Äntligen är det min tur skrev 2008-10-06 21:28:33 följande: