• Meiia

Hjälp!

Jag behöver lite hjälp?..

Min man och jag gifte oss i vegas och våra föräldrar var dom enda som var med oss där.

Nu när vi kommit hem igen så hade jag tänkt göra egna kort där jag lägger en bild på oss från bröllopet. Men jag vet inte vad jag ska skriva rikigt.... Kan ju inte skriva "Tack för uppvaktningen på vårt bröllop"Vi har fått present från vissa men inte alla (vilket vi inte förväntat oss ändå!) men vill ändå ge ett kort till alla nära och kära. Tacksam för all hjälp....

• Svar på tråden Hjälp!
  • BlendaSigne

Kan du inte göra personliga kort till var o en av dem. De ni fått present av säger ni tack o så till o de andra bara ett foto från bröllopet med en hälsning typ. Jag tycker själv att personliga kort är avsevärt trevligare än massproducerade.

• chamor

"Som ni vet har vi gift oss... Här kommer lite bilder! Tusen tack"

• Meiia

Jo jag har ju tänkt att göra själv så det är ju inte fel. Men vad skriver jag till dom som inte gett present?

• Tizzeltazz

vi kommer skicka ut bilder till de som inte varit med, jag tänkte eg bara skaffa en snygg stämpel där det står "vi har gift oss" el dyl, embossa den och köra på det...

kanske skriva lite mer om tid & plats även om de flesta vet det

• Meiia

Tack.... tror att jag har fått några ideer... behöver ju faktiskt inte skriva så mycket... bara kortet blir fint så är det nog ingen som klagar!...hehhee

Tack!

Svar på tråden Hjälp!