• klasse
    Äldre 31 May 15:23
    63077 visningar
    3 svar
    3
    63077

    ska ni ha catering ta INTE Nävsta Fest service

    Sundsvalls bor!!!!!

    Jag och min blivande skulle kolla på festlokaler och tog kontakt med selånger hembyggdsgård . Där var en kvinna som skötte om det hela som var mycket påstridig och ville att hon skulle få arangera vår fest genom hennens företag Nävsta Festservice . När jag sa att vi ville ha våran egen personal och mat så dömde hon ut mig och sa att hennes firma var billigast och att jag inte förstod hur mycket det skulle kosta om jag ordnade allt själv . Sådana personer som håller på så ska INTE få arrangera middagar och för det andra så vae hon inte så billig heller . Så tänk er för om ni ändå tänker ta denna dams tjänster . Och en sak till hon var inte så billig heller i mina ögon .

  • Svar på tråden ska ni ha catering ta INTE Nävsta Fest service
  • Alli
    Äldre 1 Jun 19:58
    #0
    -1

    Måste faktiskt få försvara Nävsta festservice...
    Vi ska anlita henne och vet att det kommer bli jättebra. Precis vad vi söker. Någon som kan ordna allt, så att vi kan ta det lugnt och slappna av. Alternativet förr oss skulle vara att hålla till på en restaurang, det skulle bli mycket dyrare, inte bara alkoholen. Har fått offerter från flera ställen, Nävta var det mest prisvärda alternativet.
    Min stora hobby är mat och matlagning, funderade lite på att laga maten själv, men valde till slut att anlita den cateringfirma Nävsta använder. Detta trots att hon själv föreslagit att jag skulle laga maten själv, det skulle bli billigare.

    Jag tycker att hon kändes väldigt proffsig och prisvärd!

    /Alli

  • Tue 3 Sep 2019 09:58
    #2

    Har inte en bra upplevelse av Nävsta Fest Service då 
    hon som jobbar med företaget är väldigt otrevlig och 
    tar för väldigt mycket betalt. 

    Avråder starkt att  anlita henne

  • Thu 5 Sep 2019 09:37
    #3

    Har inte beställt något arbete av henne

    Det här är min uppfattning

Svar på tråden ska ni ha catering ta INTE Nävsta Fest service