• Avath
    Äldre 23 Sep 23:27
    2274 visningar
    15 svar
    15
    2274

    Snart är han här!

    Min blivance man är i Sverige imorgon! Hans plan lyfter från USA om en halv timme och åhhhhhhhhhhh!!!! Hur ska jag sova ikväll!!!

    LÄNGTAR!!!! Vill hålla om honom och känna hans lukt igen. Åhhh guuuuuud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Svar på tråden Snart är han här!
  • Lil C
    Äldre 23 Sep 23:30
    #1

    AAAAAHHH!!! Vad glad jag ar for din skull!!! Hihi!!

  • Avath
    Äldre 23 Sep 23:34
    #2

    Är helt skakis redan. Om 24 timmar ligger han här brevid mig och trängs i min säng =0)

  • Lil C
    Äldre 23 Sep 23:36
    #3

    Herregud!!
    Jag langtar efter min fastman..... Jag hoppas pa att vi ses i mars... Jag ar avundsjuk pa dig Avath, mycket! Tihi!

  • Avath
    Äldre 23 Sep 23:40
    #4

    Gud vad Stephen och jag har kämpat och väntat för att vi kunnat fixa så vi alltid kan vara tillsammans. Tre år. Herregud. Men helt klart värt det!!!

    Suck. Har så många fjärilar i magen.

    Har inte berättat för min mamma att han är på väg. Vi ska överraska henne på torsdag. Var hos henne idag och hon frågade när han kommer och jag sa att det vet jag inte, kanske novemeber först. Hon har INGEN ANING. Heheheh

  • Lil C
    Äldre 23 Sep 23:44
    #5

    Tre ar! Ojoj! Ahh, kul att overraska mammsen! Hon kommer bli mycket overraskad! 24 timmar kvar!!! Hihi!! Kuuuuul!!

  • Spooky­andKir­a
    Äldre 23 Sep 23:51
    #6

    Ah, vad harligt! ^_^*

  • sokker­strute­n
    Äldre 24 Sep 00:02
    #7

    Ahh.. jag tycker det är jobbigt när han åker i väg två veckor med jobbet ibland! Att ha ett sånt långsistans förhållande att inte kan träffas förren kanske i mars, måste var suuuuuper jobbigt!

    Lil C skrev 2008-09-23 23:36:55 följande:


    Herregud!! Jag langtar efter min fastman..... Jag hoppas pa att vi ses i mars... Jag ar avundsjuk pa dig Avath, mycket! Tihi!
  • Lil C
    Äldre 24 Sep 00:06
    #8

    Ja, det e tufft men inte nog med det sa ar han i qatar just nu, och jag kan inte ringa honom nar jag vill, jag kan bara maila honom (vilket jag gor 7000ggr om dan) och vanta pa att han ringer mig.. Jag ar sa glad for Avath!!


    sokkerstruten skrev 2008-09-24 00:02:29 följande:
    Ahh.. jag tycker det är jobbigt när han åker i väg två veckor med jobbet ibland! Att ha ett sånt långsistans förhållande att inte kan träffas förren kanske i mars, måste var suuuuuper jobbigt!Lil C skrev 2008-09-23 23:36:55 följande:
  • Thaila­nd 08
    Äldre 24 Sep 00:14
    #9

    Vad kul! Tycker ibland det är jobbigt med mån-tor.

  • sokker­strute­n
    Äldre 24 Sep 01:22
    #10

    kommer han jobba innom det militära (antar att han är innom det millitära) sen när ni är gifta oxå?

  • Lil C
    Äldre 24 Sep 01:39
    #11

    fragar du mig sokkerstruten?
    jag vet faktiskt inte, jag vill inte det. han har itne gatt college an utan kom in i det militara efter high school, jag vill att han ska borja plugga.. vi far se vad som hander...
    nat speciellt du tankte pa??


    sokkerstruten skrev 2008-09-24 01:22:07 följande:
    kommer han jobba innom det militära (antar att han är innom det millitära) sen när ni är gifta oxå?
  • Avath
    Äldre 24 Sep 05:19
    #12

    ÅHHH DET ÄR MORGON!!!!!!

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

  • sokker­strute­n
    Äldre 24 Sep 06:04
    #13

    Nej jag bara undrade om han kommer vara borta mycket sen även när ni är gifta?...

    Här i usa får dom ju gratis collage om man går med i militären!

    Lil C skrev 2008-09-24 01:39:45 följande:


    fragar du mig sokkerstruten?jag vet faktiskt inte, jag vill inte det. han har itne gatt college an utan kom in i det militara efter high school, jag vill att han ska borja plugga.. vi far se vad som hander...nat speciellt du tankte pa??
  • Lil C
    Äldre 24 Sep 11:33
    #14

    AVATH!!!! TJOHOOO!! Idag smaller det, om det inte redan har gjort det! Hehe!!! Ha en underbar dag med din blivande!!!

    sokkerstruten: Nej, det kommer han inte. Han ar stationerad pa en bas. Han skulle ju kommit hit i november men sa kom han till jobbet en dag och da berattade dom att killen som skulle till qatar forst, skickar dom till korea och da blev det min fastman istallet som dom skickade till qatar. Da blev vi inte glada... Men samtidigt sa sparar vi mer pengar nu till brollopet och alla framtida kostnader for mig att kunna flytta till staterna an om han hade varit kvar hemma.
    Men det ar jobbigt.

    Ja, det var det jag anade angande skolan och militaren...

    Jag ar sa avundsjuk pa Avath! Jag langtar tills jag kan skriva inlagget 'Snart ar han har!' Hehe..

  • Avath
    Äldre 24 Sep 16:50
    #15

    Nu är han här!!!!! Han är söt. Får berätta mer senare vi äter bilar just nu

Svar på tråden Snart är han här!