• EmmaochMagnus

    BEROENDE!

    Men shit! Jag kommer på mig själv att sitta framför burken flera timmar per dag och kolla grejer till bröllopet. Jag är fan helt beroende! :S

    Nej ta mej tusan nu MÅSTE jag gå och diska.

    Nån som känner igen sig?

  • Svar på tråden BEROENDE!
  • Tea80

    Hihi finns nog många.....ojoj datorn står på alltid känns det som...

  • AnnBo

    Sen vi började planera så har ja suttit framför BT (och andra bröllopsgrejer) flera timmar per dag:D

  • agtiwi

    Känner igen mig totalt! Satt konstant framför datorn i tre veckor, sen var allt färdigplanerat. Så nu inväntar vi i stort sett bara dagen D!

  • Linn74

    Haha, jag skulle kunnat skriva det själv.
    Är rädd att sjunka ner i världens depression efter bröllopet. Vad ska man ta sig till då??!


    agtiwi skrev 2008-09-22 11:00:39 följande:
    Känner igen mig totalt! Satt konstant framför datorn i tre veckor, sen var allt färdigplanerat. Så nu inväntar vi i stort sett bara dagen D!
  • agtiwi

    Linn74: Det kan man fråga sig! Man får väl sätta sig ner och planera något roligt för ettårsdagen!

  • Timba

    En till sträcker upp handen!

    Blir lätt beroende av det jag sysslar med, kan vara allt från att köpa barnvagn till att planera bröllop då timmar flyter iväg framför datorn. Eller leta drömhus. Eller kolla tester på espressomaskiner (det finns ett helt kaffeforum faktiskt...). Lätt att bli beroende!

  • MissMijah

    TS : Haha, vi är nog mååånga! Jag tycker att det känns skönt att det är fler än mig.

  • Heloise

    Jag måste sträcka upp handen jag med precis som Timba så har jag lätt för att bli "beroende" av det jag sysslar med, förutom då att plugga för det är en syssla som uppenbarligen inte är beroende framkallande, om jag spenderade lika mkt tid på min utb som jag gör med att hitta rätt klänning/skor/bukett/ring(fast där är jag i mål go me!)så skulle jag inte ha några som helst problem med att läsa dubbla kurser och ändå hinna med jobbet.
    Seriöst jag måste lugna ner mig haha, fast jag skyller på att jag slutat röka/snusa och dessutom bantar, nått måste jag ju göra för att inte bli galen!

Svar på tråden BEROENDE!