• anja1661

blivande brudar: hur ser eran drömhippa ut??

jag vill absolut inte bli utklädd och utskämd! det är inte en lyckad dag för mig. jag vill hellre spendera dagen med spa, middag eller picknick.

så hur ser eran dröm möhippa ut?

• Svar på tråden blivande brudar: hur ser eran drömhippa ut??
  • soffan81

Jag håller definitivt med dig, vill inte heller skämma ut mig på stan och sälja kondomer eller kyssar. Jag vill spendera dagen med mina tjejkompisar på tex ett spa för att sen äta och dricka tillsammans och kanske att vi går ut någonstans senare under kvällen... Men utklädnad går bort tycker jag!!!

• Tea80

Jag vill oxå helst slippa allt vad pinsamheter heter!

Om jag skulle få en möhippa så hade jag önskat...En mysig dag på SPA, god middag ,massa chapang!! kanske en turridning...eller dyl

• Tjolinti

Min drömhippa e också en hel dag på spa med mat o frukt o en massa vin. Men jag hittar inte ens ett spa som erbjuder det i södra skåne. :S

• Myrmor

Jag googlar som ingen annan..

• Tjolinti

Tack tack, nu får jag bara hoppas mina vänner inte e snåla o vill lägga ut så mycket pengar. Dom får ju betalar för sitt eget plus dela på mitt. typ. nu ska jag bara lägga fram det lite fint till mina vänner så dom fattar vad jag hade kunnat tyckt va skoj o göra :)

• Linn74

Kul!!!

Hmm, få se nu... Med tanke på att jag sannolikt inte kommer få någon hippa, så kan jag sväva ut ordentligt

En kombination hästar (ridning) och tjej-grejer (manikyr, make-upkurs el. make-over), middag och till sist en kväll på stan vore optimalt. Skulle även vara kul att få spela in en kärleksballad till min m2b i nån studio... (älskar att sjunga, men sjunger dessvärre hellre än bra)

• Heloise

Som linn74's fast jag vill ha vin till picknincken och rida islandshästar(låg fall höjd) men jag vill inte sjunga no no no. Jag fick sparken ur kyrkokören och har sedan dess lärt mig min läxa!

Svar på tråden blivande brudar: hur ser eran drömhippa ut??