Min pappa vet! Men inte när, var, eller hur...
Typiskt typiskt TYPISKT!!
Min sambo fyller år idag och vi hade lite kalas med familj och närmsta vänner igår.. Tror ni inte min pappa sätter sig och börjar fota med min kameramobil.. Klart som korvspat så vill han ju titta på bilderna han precis tog och vad kommer upp där? Jo bilder på mig i en brudklänning som jag var och provade med min syster (som var den enda som visste något eftersom hon ska vara tärna). Min syster satt brevid och slet mobilen ur hans hand när han febrilt försökte få bort fotona för det var ju inte hans mening att snoka! Dessutom så hade mobilen hakat upp sig så det tog en stund att få bort själva fotoprogrammet.. Precis när det här händer så kommer min kära svägerska in och säger att hon hoppas det blir bröllopsfest nästa år när min sambo fyller 30. Haha.. Tajming.. Jag är inte ett dugg orolig att min pappa ska "läcka". Han kan hålla en hemlis och kommer inte säga ett ljud till någon. Men vad gör jag? Ska jag ringa och prata med honom (vilket vore lite nice eftersom han ändå är min pappa) eller ska jag bara låta tiden ha sin gång... Han lär ju vara liiiiiiite nyfiken
Vad tycker ni??