Nu är jag riktigt trött på Annika86
Kan ingen ta bort henne härifrån. Har anmält och skrivit i hennes gästbok. Hon läser våra inlägg för de tas bort efterhand. Hoppas att dteta hjälper
Kan ingen ta bort henne härifrån. Har anmält och skrivit i hennes gästbok. Hon läser våra inlägg för de tas bort efterhand. Hoppas att dteta hjälper
Tack fick ett en skrattatack
Kan inte vara lätt med ett helmisslyckat liv där man lägger tid för att göra värdelös reklam på ett bröllopsforum. Antar att det är ditt ända jobb Annika. Hoppas du får fina chash för ditt förgyllande jobb.
Haha, hon verkar inte ha mycket till liv! *s*
Annika snälla sluta att vara på alla trådar och gör reklam!
Persianbride2009: detta är självklart inte mitt jobb!!! Jag gör det för att jag själv är medlem på den sidan o man får poäng när man värvat nya medlemmar. Jag förstår att ni tycker att det är irreterande att jag gör så här men det är faktiskt en bra sida. Man samlar poäng genom att värva nya medlemmar som sagt och då får man ett presentkort på 150 eller 250kr på KICKS beroende på hur många man har värvat. Det är dessutom en kul sida med tävlingar, forum mm
Får man fråga vad du jobbar med då?? Något måste du iaf göra på dagarna... eller??
Fast du lär nog inte få så många värvningar efter detta.....
Ok kul för dig, men kan du inte vända dig till folk som faktist vill att du bombar dom. Vi tycker du är ASjobbig, vi skiter i dina poäng. Forumet är till för att få tips och inspiration av varandra, inte för att bli irriterad på någon småunge som vill ha poäng för sitt fjortis liv och skaffa gratis smink. Är det inte jobbigt att vara en pain in the ass för så många människor???
Plummis83: Jag pluggar på högskola
Paeonia: Det var inte min mening att verka irriterande eller otrevlig här på bröllogstorget. Trodde inte att så många skulle störa sig på mina inlägg.
Vad trodde du själv när du gör det i alla trådar?? dessutom i trådar som inte har med ämnet att göra...