Tårta i Uppsala
Jag ska gifta mig i uppsala nästa sommar och undrar om det är någon som har bra tips på ställe att köpa bröllopstårtan ifrån. Annelie K gör tårtor till schysst pris men hon gör inte på ställning. Någon som har koll?
Jag ska gifta mig i uppsala nästa sommar och undrar om det är någon som har bra tips på ställe att köpa bröllopstårtan ifrån. Annelie K gör tårtor till schysst pris men hon gör inte på ställning. Någon som har koll?
Jag har noll koll men tassmärker tråden
Har f.ö köpt mina tårtor (ej till bröllop) på Brantingsbageriet, de är så tillmötesgående och lättsamma och tårtorna smakar SMASKENS (tycker t.o.m jag som annars avskyr detta bakverk...).
Vem är förresten Annelie K?
Vi köpte också vår på Brantingstorg. Va runt överallt innan men fastnade för dem. Vi fick gratis provbakelser också så att det skulle va lättare att välja smak.
vi hade en tårta på ställning. Ska försöka lägga in en bild i mitt galleri så kan du få se den. Tårtan kostade 37kr /bit
Det gick inte för bilderna är för stora. Ska prata med fotografen så att det är ok att jag lägger ut en bild. Hittade tyvärr ingen bra som någon annan tagit.
Anneli K är choklad tillverkare kolla in på anneliek.se/.