Fina stämplar
Tips på var man kan köpa fina stämplar och andra dekorationer sökes.
Tips på var man kan köpa fina stämplar och andra dekorationer sökes.
Vi beställde vår stämpel som vi använt till inbjudningskort och även kommer att använda till festhäfte mm i en butik i Uppsala (Collection). Hade sett stämpeln på nätet men hittade den ingenstans i Stockholm. Lösningen blev att ringa och beställa.
Annars har ju Panduro och Svanströms massa fina stämplar i sina butiker.
Ställen som jag gärna handlar på annars och handlat en del på nu när jag håller på med inbjudningar mm till bröllopet är:
Matton och stampelgarden.se. Där har jag köpt papper och stämplar. Dekorationer har jag inte börjat fundera på ännu, så för det kikar jag gärna här och ser vad andra har för tips.
Vi fixade allt med hjälp av Panduro Hobby´s grejer. Superbra tycker jag!
Var ligger Collection i Uppsala. Jag ska dit om två veckor.
Mrs CJ skrev 2008-09-17 11:26:19 följande:
Panduro har rea nu dessutom (i internetshopen), såg att det fanns en del bröllopsstämplar Vi specialbeställde vår stämpel från stampelfabriken.se, blev förstås dyrare men vi ville ha med våra namn, i ett speciellt teckensnitt.
Du kan köpa fina stansar från ordning och reda, 25 kr stycke!
Jag har bestämt mig för att skippa stämplarna och sats på peel-off sticker iställer det blev enklare så. Jag har tänkt ha flera lager med papper i olika röda, vita och guld nyanser så jag har en del klipp och klistra framför mig.