• sandybee

Hjälp välja bild till tackkorten

Vi kan inte bestämma oss för vilket foto vi ska ha till tackkorten, hjälp emottages tacksamt!

Det är 3 st foton vi väljer bland och de är inlagda i mitt bildgalleri. Det första (alternativ 3) har en god vän till oss tagit när vi stod på kyrktrappan efter vigseln. De två övriga (alt 1 och 2) har en professionell fotograf tagit vid Stadshuset i Stockholm).

• Svar på tråden Hjälp välja bild till tackkorten
  • Myrmor

Jag hejar på det svartvita eller nummer tre (andra raden till vänster)

• agtiwi

Jag tycker det kortet där din man håller om dig när ni båda tittar in i kameran!

• Blivande fruB

Och min röst går till....alternativ nr 1.

• JBB

Jag tycker samma som agtiwi, den ni kollar in i kameran.

• anna 2008

Jag håller med agtiwi och JBB, alternativ 2 där ni tittar in i kameran .

• Rosenpetunia

Jag gillar alternativ 2 bäst

Men, eftersom alla bilderna är så fina och det är svårt att välja, varför inte ta alla ni vill ha och skicka helt enkelt några olika varianter på tackkort till gästerna. Det gjorde vi och det var riktigt kul när de som fått tackkort upptäckte att alla inte fått likadana!

• gustafmatilda

Det fotot som heter "Tackkort alternativ 2" tycker jag =)

• sandybee

Vilket kul alternativ!

Fast eftersom vi kommer beställa korten färdiga så kommer det bli betydligt dyrare om vi skulle göra så ... får klura lite på det.

Rosenpetunia skrev 2008-09-16 13:47:05 följande:
    Jag gillar alternativ 2 bäst Men, eftersom alla bilderna är så fina och det är svårt att välja, varför inte ta alla ni vill ha och skicka helt enkelt några olika varianter på tackkort till gästerna. Det gjorde vi och det var riktigt kul när de som fått tackkort upptäckte att alla inte fått likadana!
  • Rosenpetunia

Vi beställde "halvfärdiga" kort, dvs. dubbelvikta med tryck + våra namn & bröllopsdatum på framsidan, färdigtryckt text på insidan. Sedan klistrade vi i fotot (10x15)bredvid texten och det blev ganska personligt på ett sätt för vi valde "typ av foto" efter de som kortet skulle till...
    hoppas du hängde med

sandybee skrev 2008-09-16 13:48:39 följande:
    Vilket kul alternativ!Fast eftersom vi kommer beställa korten färdiga så kommer det bli betydligt dyrare om vi skulle göra så ... får klura lite på det.
Svar på tråden Hjälp välja bild till tackkorten