• hondafreak

Göteborgsbrudar ! Var handlar man....

fina album, olika papper (inte vanligt som finns i bokhandlar), kuvert och sånt ?
    Jag vet att MAP finns, har kollat där. Panduro har litegrann.
    Ordning och reda har en del, men finns det någon "ren" papeterie?

• Svar på tråden Göteborgsbrudar ! Var handlar man....
  • slävik

vid gamle port ligger det en affär som heter inex där hittar man allt man kan tänka sig i pappersväg om man vill scrappa lite

• hondafreak

Tack hörni, kollar !

• lilla smultron

Panduro finns ju också, där köpte jag allt till inbjudningskorten. Ligger på östra hamngatan precis mitt emot NK ungefär.

• lilla smultron

Såg att du hade skrivit med det ja.. men jag tycker dom har himla bra där...
    Är det förresten någon som vet vart det finns stämplar?? Nån sorts söt bröllopsstämpel.... Är galet mycket på jakt efter en bra.

• hondafreak

Panduro har stämplar med hjärtan och sånt!

• Fröken Plommon

Jag kan verkligen rekommendera Arkivet, ligger på en tvärgata till lilla kyrkogatan vid Domkyrkan. De har allt, papper stämplar you name it och toppen service!

• lilla smultron

ja, det såg jag när jag var där men skulle vilja ha en med ett bröllopspar, lite roligare liksom inte en såndär "fin"...

• baver

ps. på matton har du 20-25% studentrabatt om det är aktuellt. lgger vid kaserntorget, kungsgatan. jag tror de har ett litet utbud av stämplar också

• Troll1

Tyvrr så har Format upphört.
    Matton har inte samma service som de andra butikerna, enligt mig. Har varit på allihop vid det här laget. ;-

Svar på tråden Göteborgsbrudar ! Var handlar man....