• blivande fru Rosenquist

DEetur till egypten

Är det någon dom rest med detur till egypten eller med detur över huvud taget?

var dom bra?
    om inte vad var dåligt?
    vi ksa flyga med ett norskt bolag, någon som flygit med dom? norweigen air tror jag det heter.

• Svar på tråden DEetur till egypten
  • Det stora Blå

Vi har inte flugit med det bolaget. Läste igår att ett plan med dem "nödlandat" i Polen p.g.a att ett brandlarm utlöst i bagageutrymmet, på väg från Pula (f.d. Jugoslavien) till Sverige.
    Det visade sig vara falsk alarm, men bolaget hade iaf flugit ner ett annat plan. Det blev förseningar förståss.

• Furudal78

Vi har rest flertalet ggr med Detur, bla till Egypten - Hurghada och till Turkiet - Blue Voyage.
    Har bara positivt att säga om Detur absolut inget att klaga på, allt har fungerat minst lika bra som de ggr vi rest med Fritidsresor eller Ving...
    Jag har för mig att flygbolaget vi flög med till Egypten hette Flynordic, det var nog svenskt så isåfall har de bytt flygbolag till Egyptenresorna nu, det norska bolaget känner jag inte till.

• aikidoaasa

Jag har rest med Detur förut till turkiet... och jag tyckte att den resan var helt toppen!
    Fast sedan har jag hört att deras resor till tunisien inte är lika bra... så kvalitén varierar tydligen.
    Hoppas att det blir en riktigt bra resa för dig.

• totte38

hej. jag har rest till egypten med detur och bolaget var helt ok, inget att klaga på men hurghada var ingen höjdare tycker jag. Har även flygit med Norvegian också helt ok ycker jag.

• hgav

Vi har flygit med detour till egypten och det var helt ok.
    FlyNordic har köpts upp av Norweigian.

• Sienna07

Vi reste med Detur till Tunisien för några år sedan och var helnöjda :)
    Vi åkte sista minuten och trots ospec tog de hänsyn till vissa önskemål vi hade pga av min mans rörelsehinder och hade sån tur att vi hamnade på ett fyrstjärnigt spa-hotell! Alla var tillmötesgående och trevliga från bokning till hemresa och allt fungerade utmärkt.

Trevlig resa!

• anja1661

vi reste till hurghada med detur. kanonbra!!

• chamor

Åkt med dem till Tunisien. Lika bra som nåt annat..

Svar på tråden DEetur till egypten