en urdum fråga men...
Jag ska skaffa tack kort men hur gör man?
vart beställer man?????
säkert ett enkel svar för alla er andra...
fru nordlund 8/8-08
Jag ska skaffa tack kort men hur gör man?
vart beställer man?????
säkert ett enkel svar för alla er andra...
fru nordlund 8/8-08
Panduro har utan text, om du vill ha text så kan du söka på google, om du skriver tackkort så lär du få flera sidor som säljer dessa. Lycka till!
Finns ju många olika varianter, de tackkort jag har fått har varit hemmagjorda, med ett dubbelvikt kort i deras temafärg (finns att köpa på bokhandeln, eller går att göra av ett färgat papper man själv viker) där de klistrat in ett foto på sig själva på höger sida (framkallas på vanligt sätt) och sen skrivit en liten tackfras på vänster sida.
Ett annat alternativ är ju att beställa ett färdigt kort, även där finns det olika varianter. Kolla tex in qpix.se/tackkort/ där man beställer helt färdiga tackkort eller www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&Search=tackkort där det finns fina färdiga kort där man sätter in sitt framkallade kort i.
Lycka till!
Man kan beställa färdiga tackkort från tex fujidirekt.se där man laddar upp sin bild och väljer en text till sen skriver man det man har lust med för hand och postar (man får kuvert med)
Beroende på vad ni hade för fotograf så kan ju kanske den ordna tackkort också...
Annars kan man framkalla kort och sen köpa vanliga dubbelvikta A5 papper som man klistrar in kort i och skriver själv, för hand eller på dator.
Lycka till!
Vi beställde våra tackkort via Kortdesign.se
Det var toppen för där kunde vi dessutom beställa på flera olika språk för samma pris!
1000 tack till er alla...så enkelt och bra de blir...tack