Bröllopserbjudanden?
Var har de 25% rabatt på vigselringar? Eller bjuder på frakten denna månaden? Eller något annat bra...
Dela med er av de erbjudanden som ni har fått nys om!
Var har de 25% rabatt på vigselringar? Eller bjuder på frakten denna månaden? Eller något annat bra...
Dela med er av de erbjudanden som ni har fått nys om!
Har inte sett något. Tycker mest att det är extra dyra bröllopspriser överlag. Men jag puffar för fler tips!
För ett tag sedan såg jag på framsidan av en bröllopstidning att de erbjöd 25% på ringar i någon guldsmedjekedja. Såååå arg på mig själv att jag inte köpte den tidningen! Men jag letade inte ring då.....
I bröllopsguiden finns en annons på 20% från guldkedjespeciallisten, gallerian Stockholm.
Har själv beställt ringen därifrån,(fanns då inge erbjudande.) Vi ska hämta ringen idag.....så spännande.
Vad är bröllopsguiden? (Förlåt en okunnig...) Är det en tidning?
japp en tidning.
Nu har Hallbergs Guld 25% på allt i butiken (förutom lite nyheter från Snö och så där). Utan kuponger..
Ingen som har fler tips?
Måste ju vara jättemånga brudpar som försöker hitta sätt att spara pengar. Vi kan väl hjälpas åt?
Många bäckar små...
Då tänker jag på ALLT som har med bröllop att göra. Billiga inbjudningskort, brudskor, Catering, resor osv
Jag köpte mina skor på EBAY, fast dom kosta iof 400 med frakt, men dom kommer vara såååå snygga.
Min klänning köpte jag med på EBAY, specialsydd efter mej 1200 med frakt!
vår lokala guldssmedsaffär har nu till hösten 20-25% rabatt på just vigsel och förlovningsringar och då är de kända märken som schalins osv om man inte är rädd för att åka kan ju det vara ett tips. Bor i Katrineholm
I Katrineholm finns även www.brudofest.se som har billiga brudklänningar. Mest Kina-klänningar men en del Alfred Angelo också. De har väl ingn direkt "rea" just nu, men de är alltid billiga.
Och i Kungsör, som inte ligger så längt från Katrineholm, ligger Jemp Guld, www.jempguld.se som också har riktigt bra priser. De säljer de vanliga märkena, Schalins t.ex.
Kolla in www.brollopsguiden.se Där brukar jag hänga.. Jätte mysigt forum som inte rör på sig speciellt mycket men väldigt personligt och gulligt!
Även Alfred Angelo hos brud och fest är kinakläningar de bara använder märket felaktigt.
Pingi skrev 2008-10-03 10:20:25 följande:
Guldfynd har ett erbjudande just nu att om man köper båda ringarna får man den mindre för halva priset...
Klänningar från 500 kr!!
www.festfin.se/_-Brudklanningar.asp