• Nice04

Brudklänning från Brudix

Ville bara dela med mig av min lycka. Efter att ha sett någon som klagade på Brudix. så kan jag bara berömma dem. Fullständigt underbar klänning jag fick, pirrar i hela kroppen när jag tänker på hur underbar jag kommer att bli på bröllopet.
    Nu måste man tyvärr smyga med den bara, men roligt det med.

Jag har lagt upp bild på klänningen i mitt bildgalleri.
    PS. inte den rätta bhn under :p

• Svar på tråden Brudklänning från Brudix
  • fredag den 13e

Jättefin! Har också sett en där som jag vill ha så det var skönt att höra från nån som är nöjd!

• agtiwi

Härligt att du är nöjd! Har beställt min klänning därifrån, men väntar fortfarande på den. Finns bild på klänningen jag valt i galleriet (den vita med blå pärlor).

• hellan80

Hej!
    Va kul att du hittat en klänning som du är nöjd med! Jag har också hittat en klänning på brudix som jag funderar på att beställa men har inte vågat göra det än..Har inte vart och provat klänningar än så jag vet inte riktigt vilken modell jag passar i. Jag tycker att de flesta klänningarna där är vackra men jag har fastnat för den som heter Sandra. Så det var skönt att höra att det är ett bra ställe att beställa ifrån :) När man vet att det finns nöjda kunder så vågar kanske jag också beställa.

Svar på tråden Brudklänning från Brudix